Mohito

Zapowiadane już w ubiegłym roku uruchomienie sklepu online Mohito to efekt strategii rozwoju kanału e-commerce podjętej przez Grupę LPP. Spółka zdecydowała się na wprowadzenie sprzedaży online ostatnio dla swojej najnowszej marki Sinsay, a wcześniej – dla marki Reserved

Sklep internetowy Mohito www.mohito.com działa na tej samej platformie, która obsługuje sklep online brandu Sinsay i Reserved – na oprogramowaniu Magento (otwarte oprogramowanie sklepu internetowego, udostępniane na licencji Open Software License).

Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy, działający pod adresem www.mohito.com, jest LPP SA. W sprzedaży przez internet znajdują się towary dostępne w ramach sieci dystrybucyjnej Mohito. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.

Produkty są sprzedawane w 14 kategoriach z podziałem np. na sukienki, płaszcze, buty, akcesoria.

Po wybraniu opcji „Zrealizuj zamówienie” uruchomi się strona, gdzie należy wprowadzić dane niezbędne do wysyłki zamówionego towaru.

Istnieje możliwość także stworzenia indywidualnego konta klienta. Przez zalogowanie klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji, takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie złożone zamówienie, zapamiętanie adresów wysyłek, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu.

Robiąc zakupy w sklepie internetowym, klient ma możliwość wybrania sposobu płatności online (płatność kartą płatniczą lub przelew poprzez serwis PayU) lub opłacenia przesyłki przy odbiorze.

Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.

Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska. W zależności od rodzaju wybranej przez klienta opcji dostawy (standardowa, ekspresowa lub odbiór we wskazanym salonie stacjonarnym) LPP zobowiązuje się do przekazania towaru kurierowi w terminie do 1 dnia roboczego (w przypadku przesyłki ekspresowej); do 3 dni roboczych (w przypadku przesyłki standardowej lub w przypadku odbioru zamówienia we wskazanym salonie stacjonarnym).

Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności: w przypadku dostawy do wybranego salonu stacjonarnego i płatności online firma nie pobiera opłaty. W przypadku przesyłki ekspresowej kurierem i płatności online wynosi 19,90 zł brutto; w przypadku przesyłki ekspresowej kurierem i płatności przy odbiorze – 19,90 zł brutto; w przypadku przesyłki standardowej kurierem i płatności online – 9,90 zł brutto.

Dotychczas marka Mohito prezentowała swoje produkty na stronie internetowej mohito.pl, która jest zintegrowana z serwisami Facebook, Instagram i Pinterest.

Ponadto na stronie oprócz kolekcji ubrań znajduje się firmowy blog aktualizowany co kilka dni. Spółka wysyła także kilka razy w miesiącu newsletter do swoich subskrybentów.

Przypomnijmy: obecnie w ramach sieci Mohito działa około 200 sklepów stacjonarnych. W III kw. 2013 roku w salonach sieci zrealizowano sprzedaż w wysokości 122 mln zł.