Sieć TourSport zdradza plany na 2014

Salon TourSport

Salon TourSport

Sieć sklepów specjalistycznych TourSport oferujących sprzęt turystyczno-sportowy pojawi się w kolejnych miastach na Górnym Śląsku. W planach spółki jest także poszerzenie oferty produktowej

Firma Toursport istnieje od 2010 roku. Początkowo swoje produkty sprzedawała za pomocą sklepu internetowego toursport.pl. W sklepie internetowym firma oferuje odzież, sprzęt, akcesoria i wszystko, co potrzebne do uprawiania turystyki i narciarstwa. W ofercie sklepu znajdują się produkty takich marek, jak Salomon, The North Face, Merrell, Hannah, Brubeck  Primus, 4F, Regatta, Dare 2B i inne.

– W związku z dużym zainteresowaniem naszym sklepem internetowym postanowiliśmy rozszerzyć sprzedaż o sklep stacjonarny. Pierwszy salon został otwarty w Tarnowskich Górach w CH Tarnowskie Góry, kolejny w Zabrzu w CH M1. Na przełomie roku 2013 i 2014 oddaliśmy z kolei nowy salon w Gliwicach w Parku Handlowym Arena – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Ewa Owocka, kierownik ds. sprzedaży TourSport.

Salon TourSport

Salon TourSport

– Firma TourSport wciąż się rozwija. W roku 2014 planujemy otwarcie kolejnych punktów handlowych o powierzchni do 170 mkw. w miastach na Górnym Śląsku liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Wciąż pracujemy także nad poszerzaniem oferty markowych produktów w asortymencie odzieży, obuwia i sprzętu – tak aby zapewnić naszym klientom jak największy wybór potrzebnych rzeczy. Oferta sklepu obejmuje produkty posiadające certyfikaty i gwarancje jakości producenta z przeznaczeniem dla mniej czy bardziej wymagających amatorów turystyki. W naszej ofercie stosujemy liczne rabaty, bonusy, wyprzedaże – dodaje Ewa Owocka.

Głównym profilem działalności firmy TourSport jest branża outdoorowo-sportowa. W asortymencie sklepów konsumenci znajdą produkty znanych marek outdorowych na świecie. Właścicielem sieci i sklepu internetowego jest Tour Sport sp. z o.o.

Reklama

Galeria Jurajska