Firma Swarovski realizuje plan ekspansji w Polsce

Butik Swarovski

Butik Swarovski

Swarovski zakończył 2013 rok 4 otwarciami, poszerzając sieć dystrybucji do 22 butików w Polsce. – Jesteśmy niezwykle dumni, że udało nam się otworzyć kolejne lokalizacje w Galerii Katowickiej, CH Poznań City Center i CH Riviera w Gdyni – czyli w nowo otwieranych centrach. Ekspansję sieci w 2013 roku zakończyło grudniowe otwarcie w działającym już CH Alfa w Białymstoku. Był to dla nas dobry rok, serdecznie dziękujemy naszym partnerom za współpracę – mówi dla Retailnet Ewa Sereczyńska, Managing Director Swarovski Poland sp. z o.o.

Obecnie firma Swarovski posiada w Polsce 22 butiki, w tym 17 partnerskich. Salony zlokalizowane są w największych miastach: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Łódź, Katowice, Gdynia, Gdańsk, Częstochowa, Rzeszów, Kielce, Białystok.

Firma Swarovski dysponuje zróżnicowaną ofertą biżuterii dla kobiet i mężczyzn, a jej ambicje wykraczają daleko poza samą produkcję kryształów. Założona w 1895 roku w Austrii firma Swarovski zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą najwyższej jakości kryształów, kamieni szlachetnych i syntetycznych, a także gotowych wyrobów w postaci biżuterii, akcesoriów i elementów oświetleniowych.

Prowadzone już przez piąte pokolenie rodzinne przedsiębiorstwo Swarovski Crystal Business działa obecnie na całym świecie, a jego sieć 2350 sklepów obejmuje obszar 170 krajów. Firma zatrudnia ponad 25 tys. pracowników, a w 2012 roku osiągnęła przychód rzędu 2,4 mld euro. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania) firma Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski. W roku 2012 Grupa odnotowała przychody sięgające 3,1 mld euro i zatrudniała ponad 30 tys. pracowników.

 

Reklama

Galeria Jurajska