Zbigniew Grodzicki, MarcPol

Zbigniew Grodzicki objął stanowisko kierownika Działu Komercjalizacji i Zarządzania w MarcPol SA. Będzie on odpowiedzialny za komercjalizację nowych obiektów oraz zarządzanie portfolio galerii i pasaży handlowych spółki.

Przed objęciem stanowiska w MarcPolu Zbigniew Grodzicki przez ponad dziesięć lat zdobywał doświadczenie w sektorze nieruchomości pracując m.in. w J.W. Construction, Czerwonej Torebce czy Carrefour Polska. Ukończył Wydział Ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie o specjalizacji Gospodarowanie Nieruchomościami.

MarcPol to największa polska sieć handlowa zbudowana w całości na polskim kapitale, istniejąca na rynku od 1988 roku. Sieć zarządza obecnie 65 sklepami zlokalizowanymi głównie w Warszawie oraz centralnej i wschodniej części Polski, a dzięki dynamicznej ekspansji w latach 2012-2013 – również w województwach łódzkim, śląskim, kujawsko-pomorskim oraz warmińsko-mazurskim. Spółka posiada również pięć centrów handlowych zlokalizowanych w Warszawie, Podkowie Leśnej, Lesznie oraz Ostrołęce. Obecnie MarcPol jest w trakcie realizacji dużej inwestycji w Nowym Dworze Mazowieckim.

Galeria Podkowa zlokalizowana jest w powiecie pruszkowsko-grodziskim. Oferuje ona mieszkańcom podwarszawskich miejscowości – m.in. Pruszkowa, Brwinowa, Grodziska Mazowieckiego, Nadarzyna czy Podkowy Leśnej – możliwość kompleksowego zrobienia zakupów bez potrzeby dojazdu do Warszawy. Galeria oferuje sklepy m.in. marek H&M, CCC, MarcPol, Rossmann czy Avans oraz wiele innych punktów handlowo-usługowych, w tym m.in. sklep z zabawkami, optyk, fryzjer, kawiarnia czy sala zabaw dla dzieci. Dla klientów przygotowano 250 miejsc parkingowych.

Obecnie firma MarcPol jest jedną z największych polskich sieci handlowych, zbudowaną w całości na polskim kapitale. W jej skład wchodzą zarówno kompaktowe centra handlowe o powierzchni ponad 4 tys. mkw., supermarkety, jak i mniejsze sklepy.