Carrefour: franczyzowe podsumowanie końca 2013 roku

Carrefour Express

Carrefour Express

W ostatnim miesiącu ubiegłego roku firma Carrefour otworzyła 15 nowych sklepów franczyzowych. W Warszawie w grudniu powstało 7 nowych sklepów należących do sieci

Franczyza z Carrefour to jedna z dostępnych na rynku ofert pozwalających niezależnym detalistom przetrwać na rynku. Dlatego mimo notowanego corocznie spadku liczby niezależnych sklepów wzrasta liczba nowych sklepów franczyzowych Carrefour Express i Globi w całej Polsce. Tylko w grudniu powstało 15 nowych placówek handlowych, m.in. w takich miejscowościach, jak Kraków, Gdynia, Iłża czy Warszawa.

– Jestem bardzo zadowolony z dynamicznego rozwoju franczyzy Carrefour w Polsce. Staramy się zapewnić naszym partnerom kompleksowe wsparcie na każdym etapie prowadzenia sklepu. Słuchamy naszych franczyzobiorców, reagujemy na ich opinie i dostosowujemy się do lokalnego otoczenia – mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy Carrefour Polska.

– Prawdziwa franczyza to nie tylko przekazanie partnerowi znanego logo, ale przede wszystkim partnerska współpraca, w której obie strony biorą odpowiedzialność za rozwój biznesu. Carrefour nie zostawia swoich partnerów w potrzebie i stara się im pomóc – dodaje Francois Vincent.

13 grudnia ubiegłego roku uroczyście otwarto 100. sklep franczyzowy w stolicy. Oprócz tej placówki w grudniu powstało w Warszawie jeszcze 6 innych sklepów.

Grupa Carrefour prowadzi sklepy w formatach: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe, które rozwija w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat firma rozwija także sklepy franczyzowe. W Polsce Carrefour rozwija sklepy franczyzowe: Carrefour Express minimarket z zielonym logo – sklepy o powierzchni od 100 do 500 mkw., zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach. Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo – sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich, ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100 mkw., sklepy te oferują dodatkowe usługi, np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu. Sieć posiada również ofertę współpracy dla właścicieli sklepów w małych miastach i na terenach wiejskich – jest nią Globi. Obecnie w ramach sieci Carrefour w Polsce działa już blisko 420 sklepów franczyzowych.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016