SCF Men's Retailer of the Year

Sieci: Lavard, Giacomo Conti i Pako Lorente, zostały nominowane do nagrody SCF Retailers Awards w kategorii Men’s Retailer of the Year 2014

Zwycięzcę poznamy 6 lutego podczas Shopping Center Forum 2014 Winter Edition.

– Nominacja w kategorii SCF Men’s Retailer of the Year 2014 udowodnia wszystkim pracownikom marki Giacomo Conti – od obsługi salonów, przez działy kreatywne, po samych założycieli firmy – że codzienne wysiłki nad rozwojem marki w istocie przekładają się na rzeczywiste efekty, dostrzegane przez obiektywne osoby z zewnątrz – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Zbigniew Markowski, współwłaściciel Giacomo Conti.

– Tegoroczne wyróżnienie jest nam tym milsze, iż znaleźliśmy się w gronie konkurencyjnych firm, których strategię ekspansji sami doceniamy – podkreślił Zbigniew Markowski.

Sieć sklepów z elegancką odzieżą męską Giacomo Conti zakończyła 2013 roku z liczbą około 40 salonów. Tempo rozwoju sieci, jak zapowiada zarząd, nie zwolni także w 2014 roku. W najbliższych miesiącach spółka planuje poszukiwanie kolejnych 8–10 lokalizacji pod nowe sklepy. 2013 rok był dla marki intensywny także pod względem prowadzonych działań związanych z multichannel retailing. Firma mocniej uaktywniła się w internecie, zakładając oficjalny e-sklep Giacomo Conti, firmowego bloga, a także firmowe konta na portalu Pinterest oraz w serwisie YouTube.  Firma od dwóch lat prowadzi także fanpage na Facebooku. Obecnie konto ma 57,8 tys. fanów.

Lavard jest polską marką, specjalizującą się w branży mody męskiej. W swojej ofercie posiada asortyment we włoskim stylu – m.in. kurtki, płaszcze, garnitury, koszule, szale, spodnie, marynarki oraz galanterię skórzaną. Marka należy do grupy odzieżowej Gamatex. Obecnie w sieci znajduje się około 90 sklepów. W planach spółki na ten rok jest otwarcie przynajmniej kilkunastu lokali w Polsce. Sklepy Lavard są także dostępne za granicą. Marka intensywnie rozwija się na Węgrzech oraz na Słowacji. Asortyment marki znany jest także w Austrii, na Łotwie, Litwie, Ukrainie a także w Niemczech i  Czechach.

Marka Pako Lorente oferuje nowoczesną kolekcję ubrań dla mężczyzn. Obecnie w ramach sieci działa około 30 sklepów, w tym kilka własnych, i ponad 20 franczyzowych. Sklepy sieci poza Polską działają także w Czechach i na Słowacji. Kolekcje marki dostępne są także w sklepach przedstawicieli na  Ukrainie, Węgrzech i w Norwegii. Oprócz sprzedaży tradycyjnej Pako Lorente od 2010 roku prowadzi także sprzedaż za pośrednictwem sklepu online. Jak podkreśla zarząd spółki, w planach na 2014 rok jest uruchomienie kolejnych 10 nowych sklepów w dużych miastach w Polsce oraz rozwój sieci salonów Pako Lorente na Litwie.

Zwycięzcę w tej i innych kategoriach poznamy 6 lutego 2014 roku podczas Shopping Center Forum 2014 Winter Edition.

Szczegóły TUTAJ.