W PH Franowo skoncentrowano się na poszerzeniu oferty

PH Franowo

PH Franowo

– Rok 2013 był dla Parku Handlowego Franowo rokiem szczególnym. Przede wszystkim we wrześniu zakończyliśmy realizowaną inwestycję, której zwieńczeniem było otwarcie nowego pasażu handlowego. Dzięki tej rozbudowie nasze centrum zyskało kolejne 14 tys. mkw. powierzchni handlowej, którą mogliśmy zaproponować nowym najemcom. Do ich grona dołączyli: Smyk Megastore, Sports Direct, Maxi Zoo, RTV Euro AGD, Bel-Pol, Jysk oraz Jula. Dzięki temu nasi klienci zyskali nowe punkty z ofertą wyposażenia wnętrz oraz produktów dla domu. Jednocześnie zwiększyliśmy asortyment sportowy i – poprzez otwarcie sklepu zoologicznego – wprowadziliśmy do sprzedaży artykuły dla zwierząt – mówi Andrzej Hnatiuk, kierownik Parku Handlowego Franowo

Zdaniem kierownika parku handlowego działania te miały na celu lepsze dopasowanie rodzaju najemców do wymagań klientów i umożliwienie nabywcom wygodnych zakupów.

– W poznańskim Parku Handlowym Franowo stworzyliśmy ofertę różnorodnych produktów, które można nabyć w jednym miejscu. Rozbudowany został także bezpłatny parking, który zyskał 1,7 tys. nowych miejsc parkingowych. Od momentu otwarcia nowego pasażu park odwiedziło 1,5 mln klientów. Według naszych badań kluczowe znaczenie dla sukcesu obiektu handlowego w Poznaniu mają takie elementy, jak: odpowiednia lokalizacja, łatwy dojazd do obiektu samochodem i komunikacją miejską, dogodne godziny otwarcia, szeroki zakres produktów i oferta dobrze znanych marek oraz atrakcyjna cena produktów – twierdzi Andrzej Hnatiuk.

– Dla nowych najemców Parku Handlowego Franowo w Poznaniu rok 2013 był czasem wyboru odpowiednich lokalizacji. To właśnie w parku otwarty został pierwszy poznański multimarket Jula. Na wybór Franowa, jako miejsca na swoje nowe lokalizacje, zdecydowali się także Jysk czy Smyk Megastore. Od wrześniowego otwarcia w przeniesionym do nowego pasażu RTV Euro AGD pojawiło się 200 tys. nabywców, Julę odwiedziło od czerwca 400 tys. klientów. Przez cały rok 2013 w sklepie Ikea zakupy zrobiło 2 mln nabywców, a jego przedstawiciele przewidują, że w tym roku liczba ta wzrośnie o ok. 10 proc. w porównaniu do 2013 roku. Nic zatem dziwnego, że aby zapewnić klientom wygodne zakupy, przy sklepie powstał nowy i większy parking, w części zadaszony – dodaje.

Jak twierdzi kierownik parku handlowego, w 2014 roku, w sklepie Ikea, ok. 25 proc. produktów zostanie wymienionych na nowe i – jak zapewnia jego przedstawiciel – będą to bardziej funkcjonalne i atrakcyjne cenowo towary.

– Multimarket Jula odnotował wzrost liczby stałych klientów – posiadaczy kart lojalnościowych JulaClub. Wśród nabywców znalazły się także małe firmy kupujące np. narzędzia lub odzież roboczą. Sieć planuje również wprowadzać do sprzedaży produkty zaproponowane przez samych klientów, a oprócz stałego rozwijania asortymentu skoncentruje się na dalszym doskonaleniu obsługi klienta. Rozwiązania, które mają zwiększyć wygodę zakupów, wprowadzi także RTV Euro AGD. Mowa tu m.in. o dalszym wiązaniu sprzedaży offline i online. W Jysk dostępne będą natomiast karty podarunkowe. Wszystkie wprowadzane w parku zmiany wdrażane są na podstawie wnikliwej analizy potrzeb naszych klientów. W roku 2014 Park Handlowy Franowo będzie w dalszym ciągu poszukiwał nowych, lepszych rozwiązań, by jak najpełniej odpowiedzieć na oczekiwania odwiedzających – twierdzi Andrzej Hnatiuk.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016