Mateusz Laskowski, dyrektor operacyjny Forbis Group

– Multimedialne akcesoria, naturalne tworzywa i stylowe wnętrza – tak dziś wygląda coraz więcej obiektów handlowych w Polsce. Food courty, butiki, a nawet strefy wolnocłowe na lotniskach – każde z tych miejsc podlega przemianom wraz ze zmieniającymi się trendami i rosnącymi oczekiwaniami klientów. O ile jeszcze kilka lat temu cieszył sam asortyment, o tyle teraz przyjemne musi być także otoczenie – powiedział Mateusz Laskowski, dyrektor operacyjny Forbis Group

– Zmiany w branży retail, a także w zakresie projektowania przestrzeni handlowych, zachodzą ostatnio dość dynamicznie. Można zauważyć pewne tendencje w stylu, charakterze aranżacji, a nawet kolorystyce. W naszych projektach stawiamy na stonowaną kolorystykę i naturalne materiały – drewno, szkło, kamień. Liczne przeszklenia, lustra oraz inne zabiegi potęgujące wrażenie przestrzeni to obecnie najchętniej wybierane rozwiązania.

– Klienci Forbis Group kładą nacisk przede wszystkim na oryginalność i indywidualizm. To najczęściej filozofia i wizja marki oraz nasze doświadczenie wyznaczają styl, w jakim zaaranżujemy przestrzeń. Coraz śmielej do butików wkraczają również nowe technologie. Najnowsze kolekcje marki są wyświetlane na ekranach, a dostępność interesującego nas produktu można sprawdzić w ogólnodostępnych smartfonach czy tabletach. Niezmienne pozostaje jednak wykorzystanie najwyższej jakości materiałów. Takie same zasady dotyczą coraz częściej także np. stref gastronomicznych. Kierunek, w jakim zmierzają przestrzenie gastronomiczne w centrach handlowych, został jasno wytyczony – ma być nie tylko szybko i praktycznie, ale przede wszystkim elegancko i stylowo.

Realizacja Forbis Group
Realizacja Forbis Group

– Wzrasta także zainteresowanie kompleksowymi usługami, od fazy projektu, poprzez wykonanie i realizację zamówienia. Dzięki temu powstaje przestrzeń, która odpowiada na potrzeby nie tylko naszych kontrahentów, ale w szczególności ich klientów – dodał Mateusz Laskowski.

Forbis Group oferuje projektowanie wnętrz sklepów odzieżowych i innych, a także prace budowlane oraz kompleksową aranżację ekspozycji odzieży, butów lub innego rodzaju produktów. Wykonuje i dostarcza pełne wyposażenie sklepów z odzieżą, w tym meble sklepowe własnej produkcji, zapewniając wysoki profesjonalizm działań oraz skuteczny project management.

Z ofertą spółki Forbis Group będzie można zapoznać się na stoisku 2.3. podczas Shopping Center Forum 2014 Winter Edition, które odbędzie się w Warszawie 6 lutego.