Sinsay otwiera sklepy w Rosji, na Ukrainie i Litwie

Sinsay

Sinsay

Grupa odzieżowa LPP planuje w pierwszym półroczu 2014 roku powiększyć sieć sklepów Sinsay o 9 lokalizacji w zagranicznych centrach handlowych. Sinsay jest najnowszym brandem w portfolio LPP, który pojawił się na rynku w marcu 2013 roku. – Obecnie w Polsce i za granicą działają 63 salony marki – powiedziała portalowi Retailnet Marta Filipczak, specjalista ds. marketingu Sinsay (LPP)

W lutym spółka uruchomi dwa salony Sinsay w Rosji: pierwszy o powierzchni prawie 430 mkw. w CH Greenwich (Ekaterinburg) oraz w CH Filion (Moskwa) o powierzchni 311 mkw. W marcu sieć powiększy się o dwa punkty na Ukrainie: w CH Port City w Łucku (pow. 398 mkw.), CH Leopolis King Cross we Lwowie (pow. 318 mkw.), oraz o punkt w Rosji, który będzie zlokalizowany w Sievernoje Nagornoje (pow. 379 mkw.). W kwietniu przewidziano trzy otwarcia. W Rosji ruszy sklep w CH Izumrudnyj Gorod w Tomsku (pow. 371 mkw.), CH Kontynent w Magnitogorsku (pow. ok. 413 mkw.), a na Litwie – sklep w CH Akropolis w Siauliai (pow. 363 mkw.). Natomiast w maju planowane jest jedno otwarcie na Ukrainie w CH Karawan w Dnepropetrovsku (pow. 395 mkw.).

W 2013 roku spółka otworzyła cztery salony w Czechach: w Centrum Handlowym Cerny Most i Vaclavskie Namesti w Pradze, w Galerii Santovka w Olomounc oraz w CH Karolina Ostrava w Ostravie. W Rosji powstały dwa sklepy: w CH Aura w miejscowości Yaroslavl oraz w galerii handlowej w Krasnodarze.

Pod koniec października 2013 roku firma LPP uruchomiła sklep internetowy marki Sinsay www.sin-say.com/pl/. Działa on na tej samej platformie, która obsługuje sklep online brandu Reserved. – Na razie otwarcie sklepu internetowego za granicą nie jest planowane – dodała Marta Filipczak.

Odzież marki Sinsay przeznaczona jest dla dziewcząt i młodych kobiet w grupie wiekowej 15–24, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek. Salony Sinsay mają powierzchnię od 200 mkw. do 400 mkw.

LPP SA jest właścicielem sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą salony marek Sinsay, Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Większość z nich funkcjonuje w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016