Firma Oracle przedstawiła 14. edycję swojego narzędzia do zarządzania modelem wielokanałowym – Oracle Retail. Przedstawiciele Oracle zapewniają, że nowa wersja umożliwi detalistom pobudzenie zaangażowania konsumentów, ulepszenie efektywność zarządzania inwentarzem oraz redukcję kosztów.

Procesy operacyjne Oracle Retail 14 zostały tak zaprojektowane, aby umożliwić klientowi zakup, odbiór lub zwrot towaru za pośrednictwem dowolnego kanału. Wyposażą też detalistów w narzędzia umożliwiające sprostanie wymaganiom klientów niezależnie od ograniczeń danego kanału dystrybucji. Ma temu służyć wbudowana funkcja poprawy efektywności.

Dodatkowo, aby wspomóc detalistów w wykorzystaniu kanału mobilnego, Oracle Retail został wyposażony w mobilny Point of Service, narzędzia wsparcia sprzedaży oraz zapewnia lepszą widoczność promocji, reklam i intuicyjny interfejs. Dzięki temu oprogramowanie będzie działać prawidłowo na większości urządzeń.

„Gdy spojrzymy na branżę sprzedażową w ujęciu globalnym, możemy dostrzec przesunięcie kapitału z tworzenia i rozbudowy sklepów w stronę handlu elektronicznego oraz tworzenie nowego, zdywersyfikowanego modelu interakcji z konsumentem. Detaliści skupiają się na tworzeniu możliwości dotarcia ze swoimi produktami wszędzie, gdzie to jest możliwe” – powiedział Mike Webster, wicedyrektor i manager generalny Oracle Retail. „Czternasta edycja Oracle Retail to nasze największe przedsięwzięcie, jeśli chodzi o czas i zasoby ludzkie, które zainwestowaliśmy w jego realizację. Stworzyliśmy produkt zgodny z najnowszymi trendami w branży, zorientowany na jakość oraz obniżenie kosztów po stronie detalistów” – dodał.

Oracle jest dostawcą oprogramowania dla detalistów, które obejmuje szerokie spektrum aplikacji biznesowych, narzędzi serwerowych, rozwiązań z zakresu przechowywania danych oraz wydajności zarówno w kanale tradycyjnym, jak i mobilnym.