Salon H&M
Salon H&M

Całkowita sprzedaż Grupy H&M z wliczeniem podatku VAT wzrosła w grudniu 2013 roku w porównaniu z grudniem 2012 roku o 10 proc. w walutach miejscowych

Firma poinformowała, że ogólna liczba salonów na dzień 31 grudnia 2013 roku wyniosła 3176 placówek na całym świecie. Dla porównania – w tym samym czasie w 2012 roku firma posiadała 2809 sklepów.

Jak poinformowała firma w ostatnich dniach, H&M ma w planach znaczne poszerzenie asortymentu odzieży sportowej w swoich sklepach. Decyzję w tej sprawie firma podjęła z powodu dużego zainteresowania klientów tego typu ofertą. H&M wprowadzi do sklepów sportową kolekcję, która wcześniej była testowana przez szwedzką reprezentację olimpijską. Firma chce przekonać do zakupu szczególnie tę klientelę, która uprawia sport hobbystycznie, ale także zawodowo, i której zależy na niskich cenach produktów.

Grupa znacznie większą sprzedaż zanotowała w listopadzie 2013 roku. Wtedy całkowita sprzedaż grupy H&M z wliczeniem podatku VAT wzrosła w walutach miejscowych o 21 proc. Wzrost sprzedaży był spowodowany przede wszystkim sprzyjającą pogodą w krajach, w których obecna jest Grupa.

Jak informowaliśmy, za IV kw. 2013 roku (od 1 września do 30 listopada) sprzedaż z wliczeniem podatku VAT wzrosła o 13 proc. w walutach miejscowych, w porównaniu do analogicznego kwartału w roku ubiegłym.

6 lutego 2014 roku w warszawskim hotelu Hilton podczas Shopping Center Forum 2014 Winter Edition poznamy zwycięzcę nagrody SCF Retailers Awards 2014 w kategorii The Best Manager of the Year 2014. Jednym z nominowanych do tej nagrody jest Łukasz Orzechowski, lease manager H&M Hennes and Mauritz Sp. z o.o. Firma H&M jest nominowana także w dwóch innych kategoriach. Szczegóły TUTAJ.