Laura Guidi

W tym roku, selektywna marka odzieżowa Laura Guidi stawia na rozwój współpracy z przedsiębiorcami lokalnymi. Firma prowadzi intensywne negocjacje handlowe z potencjalnymi kontrahentami w takich miastach jak Bydgoszcz, Toruń, Wrocław, Gliwice i Trójmiasto.

–  Ubiegły rok pokazał nam, jak ważny jest rozwój sprzedaży w miastach powyżej 200 tysięcy mieszkańców w różnych częściach Polski. Dokonaliśmy dogłębnej analizy rynku oraz potrzeb naszej potencjalnej grupy klientów. Coraz więcej sygnałów, dotyczących chęci posiadania naszych strojów, otrzymywaliśmy właśnie z Trójmiasta, Bydgoszczy, Torunia, Wrocławia oraz Gliwic. Stąd naszym głównym celem, przed realizacją którego stoimy w tym roku to współpraca ze sklepami multibrandowymi, dla których przygotowaliśmy atrakcyjną formę współpracy – mówi właścicielka i główny projektant marki Bożena Evans.

Ważnym punktem zwrotnym dla marki, pod względem sprzedaży było otworzenie w połowie ubiegłego roku sklepu internetowego, w którym można nabyć wybrane wzory z kolekcji marki wraz z akcesoriami.

– Ilość zamówień on – line przewyższyła zakładane oczekiwania. Adresatkami zamówień były klientki z wyżej wymienionych miast – podkreślają przedstawiciele sieci.

Laura Guidi istnieje od ponad 15 lat zarówno w kraju jak i za granicą. Jest marką typu premium. Salony sieci znajdują się w warszawskiej Galerii Mokotów i CH Klif Warszawa. Marka jest dostępna także w sklepach partnerskich w Krakowie, Sandomierzu, Mielcu i Tarnobrzegu. Poza Polską kolekcje marki można nabyć także w salonach firmowych w Moskwie i Kijowie.

Laura Guidi oferuje stroje biznesowe, kreacje koktajlowe, suknie wieczorowe oraz linię sportową. Marka należy do Laura Guidi sp. z o.o.