Liczba wyszukiwań na urządzeniach mobilnych wzrosła pięciokrotnie w ciągu ostatnich dwóch lat. Rezultatem 90% z nich jest dokonanie zakupu bądź wizyta w sklepie – wynika z badań Slick Text, firmy zajmującej się marketingiem SMS-owym.

Mobile-Search-Infographic-600x1212

Trzy spośród pięciu zapytań w wyszukiwarkach wpisywane są na urządzeniach mobilnych, a 95% użytkowników smartfonów korzysta z nich do odnalezienia najbliższej lokalizacji firmy. Z badań wynika również, że 52% dorosłych użytkowników smartfonów używa ich podczas wizyty w sklepie, szukając pomocy przy podejmowaniu decyzji zakupowej.

Okazuje się, że użytkownicy odczytują 98% wszystkich SMS-ów, a 95% robi to w ciągu pięciu minut od ich otrzymania. Dotyczy to wyłącznie takich wiadomości, które wysyłane są przez firmy po wyrażeniu przez klienta chęci ich otrzymywania.

Z raportu wynika, że 71% użytkowników wyszukiwarek na urządzeniach mobilnych oczekuje, że strona internetowa załaduje się tak samo szybko bądź szybciej niż na komputerze stacjonarnym. Z raportu wynika, że 74% konsumentów zaczeka pięć sekund na załadowanie się strony na urządzeniu mobilnym, a potem ją opuści.

SlickText.com to firma zajmująca się marketingiem SMS-owym. Pomaga detalistom szybko dotrzeć do klientów z informacją za pomocą wiadomości tekstowej.

Marketing SMS-owy, czyli marketing, który posługuje się wiadomościami tekstowymi jest gałęzią marketingu, która pozwala firmom wysyłać za pomocą SMS-ów komunikaty o specjalnych ofertach, kuponach i promocjach do klientów, którzy wyrazili na to zgodę.