Recman i Jack Wolfskin w Galerii Warmińskiej

Galeria Warmińska

Galeria Warmińska

Polska marka oferująca odzież męską oraz niemiecki brand outdoorowy dołączają do grona najemców Galerii Warmińskiej. Jak informuje spółka Libra Project, proces komercjalizacji tego centrum handlowo-rozrywkowego dobiega końca

Oferta produktowa firmy odzieżowej Recman obejmuje garnitury, marynarki, kurtki, płaszcze, koszule, swetry, bluzy, bieliznę, obuwie oraz akcesoria. Na rynku marka funkcjonuje od 1986 roku. Ponad 27 lat działalności to nie tylko powstanie sieci ponad 100 salonów z kolekcjami brandu. To także przemiana niewielkiego zakładu, w którym szyto spodnie jeansowe, w jednego z wiodących graczy na polskim odzieżowym rynku mody męskiej.

W 2014 roku planowana jest ekspansja marki, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Obecnie Recman posiada 40 salonów firmowych oraz ponad 90 punktów partnerskich w kraju. Jeden z kolejnych salonów franczyzowych zostanie otwarty w Galerii Warmińskiej.

– Recman zajmie powierzchnię 90 mkw. na poziomie 0. Będzie to pierwszy salon tej marki w Olsztynie – mówi Mariusz Kowalczyk, Leasing Director w spółce Libra Project, odpowiedzialnej za komercjalizację obiektu. – Przy wyborze lokalizacji kierujemy się potencjałem handlowym miejsca. Ten z pewnością widzimy w Galerii Warmińskiej. Obiekt zaoferuje wiele wiodących marek, przyciągających potencjalnych klientów.

Kolejna z marek, która znajdzie się wśród najemców Galerii Warmińskiej, to Jack Wolfskin – wiodący dostawca funkcjonalnej odzieży, obuwia i wyposażenia outdoorowego w Europie. Firma, wywodząca się z Frankfurtu, została założona w 1981 roku. Obecnie oferta produktowa marki dostępna jest w 800 sklepach franczyzowych i w ponad 4 tys. punktów sprzedaży w Europie i Azji. W Polsce Jack Wolfskin posiada 6 salonów firmowych w dużych miastach oraz 78 pozostałych sklepów i stoisk. Metraż punktów handlowych sygnowanych brandem Jack Wolfskin waha się w granicach od 75 mkw. do 700 mkw. – Franczyzowy salon w Galerii Warmińskiej zajmie powierzchnię 80 mkw. i znajdzie się na poziomie +1 – mówi przedstawiciel najemcy, Krzysztof Brzeziński.

Tempo prac budowlanych wskazuje na to, że Galeria Warmińska pierwszych klientów zaprosi wcześniej niż zakładano. Prawdopodobnie już od września 2014 roku do dyspozycji zostanie oddane 116 675 mkw. powierzchni całkowitej, w tym 41 449 mkw. powierzchni handlowej. Galeria Warmińska zaoferuje klientom wiodące marki z kraju i świata, m.in.: H&M, Reserved, Zara, New Yorker, Smyk Megastore, Douglas, Deichmann, Piotr i Paweł, RTV Euro AGD, Massimo Dutti, Zara Home, Stradivarius, Bershka, Pull & Bear, Oysho, Mohito, Sinsay, Cropp i wiele innych. Dodatkowo w Galerii Warmińskiej znajdzie się 9-salowe Multikino z częścią kawowo-barową oraz klub fitness, sygnowany marką Kinetic. Na dachu natomiast powstanie parking z 1,2 tys. miejscami postojowymi.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016