Trzy marki nominowane w kategorii Woman’s Fashion Retailer of the Year 2014

Mohito, Monnari oraz Garry Weber to sieci detaliczne, które zostały nominowane do nagrody SCF Retailers Awards w kategorii Woman’s of the Year 2014. Zwycięzcę poznamy 6 lutego podczas Shopping Center Forum 2014 Winter Edition

Marka Mohito należy do spółki odzieżowej LPP SA. Obecnie w ramach sieci Mohito działa około 200 sklepów w Polsce i zagranicą. W III kw. 2013 roku w salonach sieci zrealizowano sprzedaż w wysokości 122 mln zł. Na początku stycznia 2014 roku spółka uruchomiła sklep internetowy Mohito. E-sklep działa na tej samej platformie, która obsługuje sklep online brandu Sinsay i Reserved. Marka Mohito oferuje odzież dla kobiet.

Marka Monnari należy do spółki Monnari Trade SA. Firma istnieje na polskim rynku od 1998 roku i sprzedaje swoje towary w salonach firmowych, outletowych oraz w sklepie internetowym. Salony sieci mają od 150 do 200 mkw. powierzchni handlowej i w większości znajdują się w galeriach i centrach handlowych głównie w miastach wojewódzkich, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Krakowie, Poznaniu i Szczecinie. Monnari to marka, która kreuje odzież oraz dodatki dla kobiet powyżej 30. roku życia. W 2011 roku spółka uruchomiła sklep internetowy. Obecnie w ramach sieci działa ponad 110 punktach sprzedaży Monnari. W zeszłym roku spółka otworzyła sklepy Monnari m.in. w CH Brama Pomorza w Chojnicach, Galerii Slonecznej w Radomiu, CH Nova Park w Gorzowie Wielkopolskim czy CH Tesco w Jeleniej Górze.

Sklepy marki Gerry Weber należą do firmy Gerry Weber International AG. Koncern odzieżowy posiada łącznie ponad 800 salonów sprzedaży House of Gerry Weber oferujących pełną kolekcję firmy oraz ponad 2,6 tys. butików na całym świecie z ofertą marek Gerry Weber, Taifun, GW, Gerry Weber Edition czy Samoon by Gerry Weber. Produkty marki można kupić także za pośrednictwem sklepu internetowego. Za otwieranie sklepów marki w naszym kraju odpowiedzialna jest firma Gerry Weber Polska sp z o.o. Salony Gerry Weber zajmują powierzchnię od 100 do 200 mkw. W Polsce Gerry Weber otwiera salony własne od października 2011 roku. Po otwarciu salonu House of Gerry Weber w gdyńskim Centrum Handlowym Riviera firma posiada łącznie 17 sklepów w naszym kraju. W 2014 roku spółka planuje uruchomić 5. Łącznie Gerry Weber chce posiadać w Polsce 25 salonów.

Reklama

Galeria Jurajska