Brand Manager Starbucks: ekspansja głównie w dużych miastach

Kawiarnia Starbucks

Kawiarnia Starbucks

– W 2014 roku Starbucks planuje dalszą ekspansję. Starannie dobieramy lokalizację, badając, gdzie jest największe zapotrzebowanie na kawiarnię Starbucks – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Magdalena Mularuk, Brand Manager marki Starbucks

– Nasza sieć w Polsce prężnie się rozwija, obecnie mamy 35 lokali, a wkrótce we Wrocławiu otworzymy już 36. Klienci doceniają nasze kawiarnie przede wszystkim za najwyższą jakość kawy oraz niepowtarzalną atmosferę. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, w roku 2014 planujemy otworzyć kilka nowych kawiarni w dużych miastach Polski.

– Otwierając nowe kawiarnie, zwracamy uwagę przede wszystkim na zapotrzebowania naszych klientów. Nasze lokale różnią się od siebie pod względem wystroju, w zależności od tego, czy są umiejscowione w budynkach wolnostojących, czy w galeriach handlowych. Każda lokalizacja odpowiada na potrzeby innych klientów.  W 2014 roku będziemy brali pod uwagę zarówno lokalizacje wolnostojące, jak i lokale w galeriach handlowych. Jak na razie największe zapotrzebowanie na kawiarnie Starbucks widzimy nadal w największych miastach Polski.

– Kawiarnie Starbucks są obecne na całym świecie. Amrest Coffee, oprócz Polski, zarządza także innymi rynkami Europy Wschodniej: Czechami i Węgrami, gdzie w roku 2014 również planujemy otwarcia nowych kawiarni – podkreśla Magdalena Mularuk.

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest jedną z największych firm w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Marka należy do AmRest.

Działania sieci Starbucks doceniło także jury tegorocznej edycji SCF Awards 2014. Jury w składzie: Magdalena Frątczak, dyrektor CBRE; Klaudia Woźniak, dyrektor Colliers International; Ewa Ściubidło, Associate Director BOIG; Renata Kusznierska, DTZ; Piotr Kaszyński, Partner Cushman & Wakefield Polska; Mariusz Czerwiak, Associate Director Retail Agency Poland Jones Lang LaSalle; Maciej Celmer, dyrektor działu powierzchni handlowych Mallson, nominowało markę w kategorii Cafe Retailer of the Year 2014.

Zwycięzcę poznamy już 6 lutego 2014 roku podczas Shopping Center Forum Winter Edition. Szczegóły TUTAJ.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016