Sinsay

Spółka LPP planuje intensywną ekspansję sieci odzieżowej Sinsay w 2014 roku. Tylko w lutym i marcu otworzy łącznie 17 sklepów w polskich i zagranicznych centrach handlowych. Obecnie w ramach sieci Sinsay działają 63 sklepy

Spółka w lutym przewidziała otwarcie czterech sklepów. Dwa sklepy ruszą w Polsce: w Galerii Brodnica w Brodnicy (pow. 225 mkw.) i w Mińsku Mazowieckim (pow. 211 mkw.), oraz dwa w Rosji: w CH Greenwich w Ekaterinburgu (pow. 430 mkw.) i w CH Filion (Moskwa) o powierzchni 311 mkw.

Natomiast w marcu przewidziano otwarcie, aż 13 nowych punktów Sinsay. W Polsce sieć powiększy się o 10 sklepów: w Galerii Ferio w Koninie (pow. 325 mkw.), M1 Radom (pow. 235 mkw.), Galerii Śwdnicka w Świdnicy (pow. 391 mkw.), CH Atrium Felicity w Lublinie (pow. 451 mkw.), Galerii Amber w Kaliszu (pow. 474 mkw.), CH Pogodne Centrum w Oleśnicy (pow. 301 mkw.), Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu (pow. 387 mkw.), Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku (pow. ok. 290 mkw.), Galerii S w Siedlcach (pow. 430 mkw.) i w CH Pogoria w Dąbrowie Górniczej (pow. 434 mkw.). Za granicą ruszą dwa sklepy na Ukrainie: w CH Port City w Łucku (pow. 398 mkw.) i CH Leopolis King Cross we Lwowie (pow. 318 mkw.), a także jeden sklep w Rosji w Sievernoje Nagornoje (pow. 379 mkw.).

Odzież marki Sinsay przeznaczona jest dla dziewcząt i młodych kobiet w grupie wiekowej 15–24 lata, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek. Salony Sinsay mają powierzchnię od 200 do 400 mkw. Pierwsze sklepy Sinsay zostały otwarte w marcu 2013 roku. Pod koniec października zeszłego roku ruszył również sklep internetowy marki Sinsay. Działa on na tej samej platformie, która obsługuje sklep online brandu Reserved.

LPP SA jest spółką odzieżową, do której należą marki Sinsay, Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Większość z nich funkcjonuje w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej.