Sieć sklepów Biedronka, Lidl, Intermarché oraz Stokrotka zostały nominowane do nagrody SCF Retailers Awards w kategorii FMCG Retailer of the Year 2014. Zwycięzcę poznamy 6 lutego podczas Shopping Center Forum 2014 Winter Edition, które odbędzie się w warszawskim hotelu Hilton

Od początku działalności Grupa Jeronimo Martins zainwestowała ok. 10 mld zł w rozwój w Polsce, głównie w sieć Biedronka. Sprzedaż sieci Biedronka w 2013 roku wzrosła o 15 proc. (po stałym kursie walut), do poziomu 30 mld zł. Z kolei sprzedaż like-for-like wzrosła o 4,2 proc. Na początku 2013 roku Biedronka liczyła 2125 sklepów, a na koniec listopada – już około 2,3 tys. placówek.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9 tys. sklepów tej marki, a w Polsce ponad 500.

Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie ponad 200 supermarketów Intermarché i 92 – Bricomarché. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 6 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii i na Bałkanach. W 2012 roku obroty całej Grupy Muszkieterów wyniosły ponad 39 mld euro. W 2013 roku spółka uruchomiła w całej Polsce 20 placówek Intermarché. W 2014 roku pod logo sieci ma powstać około 30 nowych punktów sprzedaży.

Stokrotka sp. z o. o. to spółka z polskim kapitałem. Powstała w 1994 roku w Lublinie, a obecnie obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w Łęcznej koło Lublina w 1996 roku. Obecnie sieć obejmuje ponad 200 sklepów. W 2013 roku spółka Stokrotka uruchomiła własną sieć logistyczną z centrum dystrybucji w Teresinie pod Warszawą.