Piotr i Paweł otworzy 20 supermarketów w 2014 roku

Supermarket Piotr i Paweł

Supermarket Piotr i Paweł

W roku 2014 sieć Piotr i Paweł planuje otworzyć co najmniej 20 nowych supermarketów. Istotnym elementem rozwoju Piotra i Pawła będzie franczyza, oparta na pozyskiwaniu i rebrandingu istniejących placówek. W bieżącym roku dzięki rozwojowi organicznemu oraz rebrandingowi sieć zakłada osiągnięcie dwucyfrowego tempa wzrostu obrotów

Blisko 7 proc. wzrostu w ostatnim kwartale 2013 roku, dynamiczny rozwój placówek, rozszerzenie asortymentu marki własnej do 600 produktów, wprowadzenie brandu Lubię w koalicji zakupowej Grupy Handlowej PL Plus (Bać-Pol, Piotr i Paweł, Topaz) – to najważniejsze osiągnięcia sieci supermarketów Piotr i Paweł w 2013 roku.

Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1 927 mln zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc., przy czym ostatni kwartał roku przyniósł wzrost obrotu na poziomie aż 6,9 proc.
Wydarzeniem roku 2013 było osiągnięcie liczby 100 placówek w całej Polsce dzięki otwarciu 12 nowych supermarketów, z czego 9 w aglomeracji warszawskiej, poznańskiej i Trójmieście oraz obecność w nowych miastach takich jak Lublin, Elbląg i Koźmin Wielkopolski.

Prawie 50 mln obrotów odnotował e-sklep, który świętując w roku 2013 swoje 10-lecie, osiągnął 19,5 proc. wzrostu sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu w roku 1990, licząca obecnie 100 sklepów w 15 województwach w całej Polsce. Pierwszy supermarket sieci Piotr i Paweł uruchomiono w 1991 roku. Pierwsze sklepy otwierane w oparciu o umowy na zasadach franczyzy ruszyły w 2000 roku. W zeszłym roku spólka otworzyła klika sklepów w centrach handlowych – m.in. w Poznań City Center i CH Batory w Gdyni.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016