Rafał Chrapkowicz, prezes Pako Lorente: W planach dynamiczna ekspansja

Rafał Chrapkowicz, prezes Pako Lorente

Rafał Chrapkowicz, prezes Pako Lorente

– 2013 to dla Pako Lorente kolejny rok pod znakiem intensywnych działań w rozwój marki i sieci salonów. Już dziś wiemy, że rok 2014 będzie kolejnym przełomowym okresem dla naszej firmy – zapowiada w rozmowie z portalem Retailnet Rafał Chrapkowicz, prezes Pako Lorente

Obecnie Pako Lorente – sieć oferująca odzież oraz akcesoria modowe dla mężczyzn – posiada w Polsce ponad 30 salonów firmowych i sklepów zlokalizowanych przede wszystkim w centrach handlowych na terenie całego kraju.

W 2013 roku spółka oddała do użytku 12 nowych lokali. W 2014 nie zamierza zwalniać tempa i planuje uruchomienie około 15 salonów.

– Ten rok rozpoczynamy przenosinami do nowego Centrum Logistyczno-Szkoleniowego Pako Lorente pod Łodzią, a pod koniec stycznia ruszamy już z kolejnymi otwarciami salonów, począwszy od rzeszowskiego Millenium Hall, następnie Blue City w Warszawie, Felicity w Lublinie i Focus w Rybniku.  Na 2014 rok zaplanowanych jest już 15 nowych salonów, co pewnie jeszcze ulegnie zmianie, ponieważ wciąż rozpatrujemy kolejne współprace z galeriami i franczyzobiorcami.

– Podsumowując, w roku 2014 skupiać się będziemy na satysfakcji zarówno naszych klientów, jak i partnerów biznesowych, projektując nadal kolekcje, które cieszą się takim powodzeniem. Będą też następne akcje marketingowe, zgodne z misją firmy, nowa koncepcja wizerunkowa i nowi ambasadorowie marki – zapowiada Rafał Chrapkowicz, prezes Pako Lorente.

Przypomnijmy: pierwszy salon Pako Lorente powstał w grudniu 2010 roku. Po oddaniu do użytku kilkunastu salonów własnych spółka uruchomiła system franczyzowy.

– Klienci zakochują się w marce już po pierwszym zakupie, dlatego też rośnie liczba zgłaszających się do nas franczyzobiorców. A jak już zaczyna się współpraca, to dokładamy wszelkich starań, aby sklepy były jak najbardziej rentowne. Stawiamy na niestandardowe działania marketingowe i PR-owe, a nasze oficjalne otwarcia cieszą się dużą  popularnością. Ponadto skupiamy się  na profesjonalizmie w obsłudze klienta. Dziś jesteśmy dumni, że w tak szybkim  tempie, bo w zaledwie 3 lata, stajemy w rzędzie z firmami tak cenionymi na rynku już od wielu lat – podsumowuje Chrapkowicz.

Przypomnijmy: w 2013 spółka Pako Lorente oddała do użytku ok. 1,3 tys. mkw. powierzchni handlowej. Prognozowana powierzchnia w 2014 roku to 1,7 tys. mkw.

Działania sieci Pako Lorente dostrzegło także jury tegorocznej edycji SCF Awards 2014. Jury w składzie: Magdalena Frątczak, dyrektor CBRE; Klaudia Woźniak, dyrektor Colliers International; Ewa Ściubidło, Associate Director BOIG; Renata Kusznierska, DTZ; Piotr Kaszyński, Partner Cushman & Wakefield Polska; Mariusz Czerwiak, Associate Director Retail Agency Poland Jones Lang LaSalle; Maciej Celmer, dyrektor działu powierzchni handlowych Mallson, nominowało markę w kategorii Men’s Retailer of the Year 2014.

Zwycięzcę poznamy już 6 lutego 2014 roku podczas Shopping Center Forum Winter Edition. Szczegóły TUTAJ.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016