Bricoman click and collect

Sklep internetowy Leroy Merlin, został wyróżniony nagrodą Webstar Akademii Internetu w kategorii Usługi profesjonalne oraz główną nagrodą Grand Webstar jako Strona Roku 2013.

Sieć Leroy Merlin jako pierwszy detalista tradycyjny z branży DIY zadebiutowała w kanale e-commerce i m-commerce w maju 2012. Marka z sukcesem konwertuje klientów z off- na online, a jej partnerem w rozwoju jest Grupa Unity.

Leroy Merlin i Grupa Unity nagrodzone Webstarami
Intuicyjna nawigacja na stronie pozwala szybko powrócić do streamingu produktów

Strona Leroy Merlin zachowuje bilans pomiędzy contentem merytorycznym i produktowym. Podział asortymentu w serwisie przebiega według podziału na światy – budowy, techniki, projektu, dekoracji, ogrodu i okazji i jest uzupełniony bogatą sekcją merytoryczną (Porady  oraz Forum i Wasze Wnętrza). Intuicyjna nawigacja na stronie pozwala szybko powrócić do streamingu produktów – umożliwia to wiele elementów nawigacyjnych, które w każdym momencie klient ma pod ręką (metka z boku strony, banery na podstronach serwisu, etc.).

Dzięki interaktywnemu narzędziu, klient już na początku ścieżki zakupowej otrzymuje dostęp do najbardziej atrakcyjnych produktów marki, bez konieczności szukania ich w karcie produktu lub gazetce PDF. Mechanizm zapewnia aktualizację danych przy każdorazowej zmianie dokonywanej po stronie katalogu produktów. Ponadto, rozwiązanie automatyzuje proces publikacji gazetek produktowych, dedykowanych konkretnej akcji handlowej.

Webstarfestival promuje najlepsze polskie strony www oraz reklamy internetowe. To najstarszy wśród polskich konkursów przeznaczony dla branży interaktywnej i internetowej. Nagrody przyznawane są przez internatów oraz Akademię, która skupia najwybitniejszych przedstawicieli polskiego rynku internetowego.