Nowa marka na polskim rynku – NEO by Adidas

Kolekcja NEO by Adidas

Kolekcja NEO by Adidas

Marka NEO to najnowszy brand należący do międzynarodowego koncernu sportowego Adidas AG. Do tej pory sklepy monobrandowe tej marki dostępne były głównie w Niemczech. Kolekcje obuwia NEO można jednak było znaleźć w sklepach multibrandowych, w których oferowano obuwie marki Adidas – m.in. w sklepach Deichmann

Jak ustaliła redakcja Retailnet, pierwszy sklep sieci NEO zostanie otwarty w Polsce pod koniec lutego 2014 roku w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia. Salon o powierzchni 210 mkw. znajdzie się na pierwszym piętrze w pasażu Wisła. Obecnie firma Adidas Polska sp. z o. o. prowadzi rekrutację pracowników do pierwszego w naszym kraju salonu NEO.

Marka NEO oparta jest na zupełnie innym modelu biznesowym niż flagowy brand koncernu Adidas. Produkty NEO skierowane są głównie do młodych ludzi podążających za najnowszymi trendami, szczególnie w wieku 14–19 lat. Filozofia NEO opiera się na wdrażaniu nowych rozwiązań w jak najszybszym czasie, tym samym dostarczając nowy towar do sklepów nawet 6 razy w tygodniu. W kampanii reklamowej marki pojawiają się najbardziej popularni idole nastolatków – obecnie Justin Bieber oraz Selena Gomez.

NEO oferuje produkty dla obu płci – obuwie, głównie popularne w ostatnich sezonach sneakersy, a także spodnie, t-shirty, bluzy, podkoszulki oraz dodatki – szaliki, czapki, rękawiczki czy plecaki i torby. NEO posiada także w swojej ofercie odzież jeansową. Ceny produktów NEO są znacznie tańsze niż kolekcji Adidas Originals – buty NEO kosztują średnio 200 zł, koszulki z tej serii 60 zł, spodnie dresowe 150–200 zł, torebki damskie 85 zł, plecaki 150 zł. Produkty marki poza sklepami stacjonarnymi można także nabyć w polskim sklepie internetowym firmy Adidas.

NEO w CH Arkadia

NEO w CH Arkadia

Reklama

Galeria Jurajska