Carrefour Polska poprawia frekwencję

Carrefour

Carrefour

Centra Handlowe Carrefour odnotowały kolejny wzrost odwiedzalności w porównaniu rok do roku, co było wynikiem prowadzonej rekomercjalizacji oraz modernizacji tych obiektów.

– Kolejny wzrost odwiedzalności naszych obiektów cieszy nas tym bardziej, że większość centrów handlowych w Polsce odnotowała w roku ubiegłym spadek footfallu. Pokazuje to, że przed centrami handlowymi drugiej generacji stoi ogromna szansa, by zbudować stabilną i długoterminową pozycję na rynku. Siłą centrów handlowych Carrefour jest ich szeroko rozumiana bliskość, nie tylko w ujęciu geograficznym, ale przede wszystkim w odpowiednio skompletowanej ofercie handlowej. Jesteśmy blisko klientów poprzez lokalizacje naszych sklepów, poprzez produkty, które im oferujemy, jak również inicjatywy społeczne, w które się chętnie angażujemy – podsumowuje Ronan Martin, wiceprezes Carrefour Polska.

Carrefour Polska, jak poinformowano, dostrzega duży potencjał w centrach handlowych drugiej generacji. Obiekty te położone są przeważnie w pobliżu dużych osiedli mieszkaniowych, zapewniając tym samym dogodną komunikację. Ponadto, jak informują przedstawiciele Carrefour, siłą ich centrów handlowych jest obecny w nim operator spożywczy, którego oferta produktowa, charakteryzująca się miedzy innymi atrakcyjnymi cenami, jest ściśle dostosowana do lokalnych potrzeb konsumentów. Dodatkowo prowadzone systematycznie remodelingi sklepów w znaczący sposób przyczyniają się do podwyższenia komfortu podczas dokonywania zakupów.

Centra handlowe Carrefour to także oferta handlowa skonstruowana w oparciu o marki odzieżowe, punkty usługowe oraz salony RTV/AGD. Carrefour Polska docenił także wartość drobnych polskich przedsiębiorców, oferujących takie usługi, jak krawiectwo, dorabianie kluczy czy naprawy obuwia, umożliwiając im otwarcie punktów usługowych na terenie swoich centrów handlowych. Dzięki temu klienci mają dostęp do pełnego wachlarza usług, a lokalni przedsiębiorcy mogą z sukcesem kontynuować swoja działalność – poinformowano.

Carrefour Polska posiada i zarządza obecnie ponad 200 tys. mkw. GLA.

Reklama

Galeria Jurajska