Rośnie odwiedzalność NoVa Park

Centrum Handlowe NoVa Park

Centrum Handlowe NoVa Park

Centrum Handlowe NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim zanotowało 26-proc. średni miesięczny wzrost frekwencji oraz 27-proc. średni miesięczny wzrost obrotów w drugim półroczu 2013 roku w porównaniu z analogicznym okresem 2012 roku.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętych wzrostów, które dowodzą, że taki obiekt, jak NoVa Park, był potrzebny w regionie nieprzesyconym powierzchnią centrów handlowych. Jesteśmy pewni, że te imponujące wyniki związane ze  skuteczną strategią marketingową przyciągną do naszego obiektu nowych najemców, którym zależy na świetnie prosperującym biznesie w Gorzowie Wielkopolskim i okolicach – mówi Joanna Bagińska, dyrektor Centrum Handlowego NoVa Park.

Działające od kwietnia 2012 roku centrum handlowe NoVa Park to największe centrum handlowe w regionie, w którym obecne są salony marek niewystępujących w innych obiektach w promieniu 40 km – np. Bershka, Carry, H&M KappAhl, Ryłko, Sephora czy Smyk. Oferta handlowa NoVa Park z najpopularniejszymi brandami to, jak informuje zarząd obiektu, przede wszystkim zasługa prowadzonego procesu komercjalizacji, ale nie bez znaczenia są również wyniki odwiedzalności i obrotów oraz otrzymane nagrody i wyróżnienia branżowe.

Ostatnio do grona najemców NoVa Park dołączyły salon Carry oraz Berlin Doner Kebap. Podpisano również nowe umowy najmu z markami Calzedonia i Intimissimi, a otwarcie lokali zaplanowano na marzec 2014 roku.

Właścicielami obiektu są węgierski deweloper Futureal oraz irlandzka Grupa Inwestycyjna Caelum Development. Zarządcą NoVa Park jest firma Apsys Polska SA.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016