Nowi najemcy w Pasażu Grunwaldzkim

Pasaż Grunwaldzki

Pasaż Grunwaldzki

Do grona najemców wrocławskiego Pasażu Grunwaldzkiego dołączyły kolejne znane marki. W centrum otwarto nową kawiarnię, sklep z odzieżą dla dzieci oraz salon ze sprzętem komputerowym.

Ofertę wrocławskiego centrum powiększył salon marki X-kom.pl specjalizujący się w sprzedaży sprzętu komputerowego. W sklepie dostępne są m.in. laptopy, tablety, netbooki, komputery stacjonarne, jak również oprogramowania i inne produkty elektroniczne renomowanych marek. Dynamicznie rozwijająca się firma jest obecna na rynku od 2002 roku. Salon marki X-kom.PL o powierzchni 100 mkw. znajduje się na poziomie -1 Pasażu Grunwaldzkiego.

Do grona nowych najemców centrum dołączyła również maka Columbus Coffee. Nowoczesna kawiarnia, oprócz świeżo parzonej kawy, serwuje też kanapki, sałatki oraz ciasta, muffiny i torty. Jest to pierwsza i–  jak do tej pory – jedyna kawiarnia we Wrocławiu należąca do ogólnopolskiej sieci. Zlokalizowana jest na poziomie 0. Lokal ma powierzchnię 53 mkw.

W ostatnim czasie w Pasażu Grunwaldzkim otwarto także salon Reporter Young. Popularna marka oferuje odzież i dodatki dla dzieci oraz młodzieży. Sklep o powierzchni 73 mkw. znajduje się na poziomie +1.

Pasaż Grunwaldzki powstał w 2007 roku. Na 130 tys. mkw. powierzchni znajduje się blisko 200 sklepów, punktów usługowych i restauracji oraz 11-salowe Multikino i supermarket.

Obiekt należy do Echo Investment.

Echo Investment SA realizuje inwestycje w czterech głównych sektorach rynku nieruchomości: budownictwie mieszkaniowym, centrach handlowych, budownictwie biurowym oraz hotelowym.

Od 1996 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Firma zrealizowała ponad 100 projektów w kilkudziesięciu miastach Polski o łącznej powierzchni ponad 900 tys. mkw. Spółka prowadzi również inwestycje w Rumunii, na Węgrzech i Ukrainie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016