Ekspansja Michael Kors w Polsce

Kolekcja marki Michael Kors

Kolekcja marki Michael Kors

Ekskluzywna marka odzieżowa Michael Kors planuje kolejne otwarcia firmowych salonów w naszym kraju. Jak ustaliła redakcja Retailnet, jeszcze w lutym bieżącego roku firma planuje otworzyć salon sprzedaży w Centrum Handlowym Stary Browar w Poznaniu. Ponadto brand zainteresowany jest otwarciem sklepu także w Warszawie w jednej z galerii handlowych, w której działają już marki o podobnym prestiżu.

Obecnie w Polsce działa tylko jeden salon firmowy marki Michael Kors. Znajduje się on w Galerii Mokotów w Warszawie. O otwarciu informowaliśmy na łamach Retailnet w listopadzie 2012 roku. Sklep w Galerii Mokotów oferuje odzież damską, ale także dodatki, z których marka jest głównie znana w naszym kraju. Zarówno kobiety, jak i mężczyźni mogą kupić torby z charakterystycznym logo oraz inne akcesoria modowe. W salonie znajduje się także dział z zegarkami.

Firma Michael Kors Holdings Limited posiada obecnie salony Michael Kors w 74 krajach na całym świecie. Najwięcej salonów zlokalizowanych jest w Stanach Zjednoczonych oraz w Europie Zachodniej. Marka obecna jest także m.in. w Rosji, Japonii, Korei, Chinach czy Arabii Saudyjskiej. Łącznie na świecie działa ponad 470 sklepów Michael Kors.

Marka znana jest nie tylko z ekskluzywnych kolekcji odzieży damskiej, ale także z wysokiej jakości akcesoriów skórzanych dla kobiet i mężczyzn – toreb, portfeli, pasków, okularów, ale także biżuterii, zegarków, obuwia czy perfum. Te ostatnie są dostępne także w perfumeriach sieciowych typu Douglas. Brand oferuje klientom dwie podstawowe kolekcje – Michael Kors oraz MICHAEL Michael Kors. Ta ostatnia została wprowadzona na rynek w 2004 roku i jest skierowana do młodszej klienteli.

Początki marki Michael Kors sięgają 1981 roku. Michael Kors urodził się w 1959 roku i już w wieku 19 lat rozpoczął karierę w świecie mody, projektując swoją pierwszą kolekcję.

Reklama

Galeria Jurajska