Mally i Brandy na Shopping Center Forum 2014 Winter Edition

Stoisko Mally

Stoisko Mally

Mally to pierwszy w Polsce mobilny program lojalnościowy dla galerii handlowych. Aplikacja nagradza każdą aktywność użytkownika w centrum handlowym. Zebrane na koncie punkty wymieniane są na pieniądze lub gwarantowany udział w wydarzeniach specjalnych organizowanych przez galerię.

Innowacyjnym elementem aplikacji jest asystent zakupów. Umożliwia on poruszanie się po centrum oraz pozwala na sortowanie i korzystanie z ofert ogólnodostępnych i tych widocznych tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Aplikacja pomaga kupującemu przejść przez interesujące go miejsca oraz zdobyć przy tym największą możliwą liczbę punktów i, niczym w grze, pochwalić się nią przed znajomymi.

Dla galerii Mally jest narzędziem obniżającym koszty reklamy i kontaktu z klientem. Daje jej również możliwość szybkiego pozyskiwania dokładnej bazy preferencji zakupowych użytkowników i możliwością jej sprzedaży najemcom.

Na zimowej edycji Shopping Center Forum 2014 oprócz pełnej wersji aplikacji Mally zostanie zaprezentowana również nowa aplikacja – Brandy, tym razem stworzona specjalnie dla najemców centrów handlowych. Jest to propozycja taniego mobilnego programu będącego konkurencją dla programów z kartami lojalnościowymi.

Shopping Center Forum 2014 Winter Edition odbędzie się 6 lutego w warszawskim hotelu Hilton. Otwarciem zimowej Shopping Center Forum 2014 będzie Welcome Mixer, który odbędzie się wieczorem 5 lutego także w warszawskim hotelu Hilton. To w tym czasie odbędą się już pierwsze rozmowy biznesowe. Dzień później w warszawskim Klubie Platinium odbędzie się After Party, które zakończy Shopping Center Forum 2013 Winter Edition.

Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie scf2014winter.retailnet.pl.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016