SCF 2014 Retailers' Awards

Marki przeznaczone dla najmłodszych klientów – Toys”R”Us, Reserved Kids oraz Smyk – zostały nominowane do nagrody SCF 2014 Retailers Awards w kategorii SCF Children’s Retailer of the Year 2014. Zwycięzcę w tej kategorii poznamy już 6 lutego podczas Shopping Center Forum Winter Edition.

Reserved to flagowa marka największej grupy odzieżowej w Polsce – LPP. Marka oferuje casualową odzież dla kobiet i mężczyzn. LPP zadbało także o najmłodszych klientów. To z myślą o nich powstała marka Reserved Kids oferująca odzież dla dzieci od wieku niemowlęcego do szkolnego. Brand posiada w swojej ofercie body niemowlęce, śpiochy, koszulki, kombinezony, sweterki, spodnie, bluzy, a także liczne akcesoria, w tym obuwie dla dzieci. Tylko w nielicznych centrach handlowych działają samodzielne sklepy Reserved Kids. Wydzielona strefa z ofertą marki znajduje się w większości salonów marki Reserved. Produkty brandu można kupić także za pośrednictwem oficjalnego sklepu internetowego Reserved.

Sieć sklepów Smyk wchodzi w skład Grupy Empik Media & Fashion (Grupa EM&F). Obecnie sieć obejmuje ponad 90 punktów sprzedaży zlokalizowanych w najatrakcyjniejszych centrach handlowych w Polsce. Sklepy Smyk działają również w Rosji, na Ukrainie, w Czechach, w Turcji i w Rumunii. W listopadzie 2013 roku minęły dwa lata od uruchomienia sklepu internetowego sieci Smyk – smyk.com. E-sklep oferuje asortyment dla dzieci i przyszłych mam. Klienci mogą wybierać z blisko 60 tys. produktów – m.in. ubranek, gier i zabawek, produktów dla niemowląt, książek, muzyki i filmów, a także większych gabarytowo: mebli, wózków, łóżeczek czy fotelików samochodowych.

Od początku 2013 roku firma Toys”R”Us otworzyła w Polsce 5 nowych sklepów z zabawkami. Każdy z nich znalazł się w centrum handlowym. Obecnie przedstawiciele firmy planują kolejne otwarcia w polskich galeriach handlowych. Sklepy sieci Toys”R”Us znajdują się obecnie w m.in. w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu, Lublinie, Rzeszowie i Wrocławiu. Właścicielem sieci w Polsce jest Toys”R”Us Poland sp. z o.o. W naszym kraju salony sieci zajmują od ok. 1,3 tys. do ok. 2 tys. mkw. powierzchni.

Więcej informacji na temat Shopping Center Forum 2014 Winter Edition znajduje się na stronie scf2014winter.retailnet.pl.