Libra Project podpisuje umowy z kolejnymi markami

Galeria Warmińska

Galeria Warmińska

Americanos, Mustang oraz Reporter Young otworzą swoje salony w Galerii Warmińskiej.  Wiadomo już, że centrum handlowo-rozrywkowe o wartości 100 mln euro pierwszych klientów zaprosi o dwa miesiące wcześniej niż zakładano. Planowana data otwarcia to 5 września 2014 roku.

Salony Americanos i Mustang w Galerii Warmińskiej będą pierwszymi w Olsztynie. Ujawnieni właśnie najemcy znajdą się w gronie 170 punktów handlowo-usługowych.

– Multibrandowy salon Americanos/Mustang zajmie powierzchnię 190 mkw., monobrandowy Reporter Young – 64 mkw. Wszystkie marki dostępne będą na poziomie pierwszym – informuje Mariusz Kowalczyk, Leasing Director w spółce Libra Project, odpowiedzialnej za proces komercjalizacji olsztyńskiego obiektu.

Americanos to polski brand, który od 1992 roku skutecznie umacnia swoją pozycję na odzieżowym rynku. Nazwa firmy nawiązuje do historii jeansów, będących głównym punktem oferty produktowej marki.

Kolejny z najemców, Mustang, to jeden z największych producentów odzieży jeans na świecie. Istniejąca od 1932 roku marka może się pochwalić produkcją pierwszych jeansów w Europie i pierwszych tego typu spodni w wersji damskiej. Oferta obejmuje dodatkowo kurtki, koszule, t-shirty, obuwie oraz akcesoria. Brand stale poszerzany jest o nowe licencje, jak Mustang Shoes, Mustang Bags, Mustang Belts&More, Mustang Leatherwear.

Ostatnia z marek, Reporter Young, swoją ofertę kieruje do młodych klientów. Produkty sygnowane brandem są dostępne w ponad 120 salonach na terenie całej Polski.

– Przy wyborze nowych lokalizacji kierujemy się specyfiką regionu, przesytem tudzież podażą na rynku oraz zapotrzebowaniem na dany produkt. Dodatkowo bierzemy pod uwagę wielkość obiektu oraz jego położenia przy innych hipermarketach, kumulujących duże ilości potencjalnych klientów. O podpisaniu umowy najmu z Galerią Warmińską zadecydowały rzetelność oraz kompetencja spółki zajmującej się komercjalizacją obiektu. Przy dalszych tego typu działaniach mamy gwarant sukcesu – mówi przedstawiciel najemców, Monika Rogińska – Stanulewicz.

Prace budowlane Przy Galerii Warmińskiej prowadzone są szybciej niż przewidywał harmonogram, a komercjalizacja obiektu, jak informują przedstawiciele inwestora, jest na finiszu.

Powierzchnia całkowita Galerii Warmińskiej to 116 675 mkw., z czego 41 497 mkw. stanowi powierzchnię handlową. Na dwóch kondygnacjach parkingowych znajdzie się 1,2 tys. miejsc. Do dyspozycji klientów obiektu zostanie oddane 9-ekranowe Multikino. Sale kinowe są już wybudowane.

Wśród najemców centrum handlowo-rozrywkowego Warmii i Mazur znajdą się m.in.:  Adidas / Reebok,  Airfield Cambio, Apart,  Arnika, Big Star, Bytom, Camaieu, Camel Active, CCC, Cropp Town, Ecco, Eleganteria,  Gatta,  Geooptica,  Heavy Duty, Home & You, House, Jubirex,  Lavard, Levi’s,  Lusso, Massimo Dutti, Mohito, Neckermann,  New Yorker, Nike, Orsay, Oysho, Paryżanka, Pretty One, Promod, Pull and Bear, Reserved, Sephora, Sinsay, Stradivarius, Swiss, Tally Weijl, Tui, Yes, Zara, Zara Home, Pierre Cardin, Taranko, Carry, Douglas, 4F, H&M, Tommy Hilfiger, Atlantic, Esotiq, Deichmann, Martes Sport, Diverse, New Yorker, Smyk i wielu innych. Operatorem spożywczym Galerii Warmińskiej będzie Piotr i Paweł.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016