Otwarcie sklepu internetowego dopełnia strategię ekspansji Jysk na polskim rynku. W maju 2013 firma świętowała otwarcie 150 sklepu w Polsce, we wrześniu uruchomiła sprzedaż internetową. Docelowo, Jysk chce mieć w Polsce 250 sklepów oraz rozbudowaną sprzedaż online.

Na jysk.pl dostępna jest niemal cała oferta produktów Jysk – łóżek, materacy, mebli, ręczników, pościeli, itd. Wszystkie promocje i wyprzedaże asortymentu obejmują również sprzedaż online. Na JYSK.pl znaleźć można również rozszerzone kolekcje mebli oraz dodatkowe produkty w wybarwieniach niedostępnych w sklepach stacjonarnych.

„Stworzyliśmy przejrzyste i korzystne dla klienta rozwiązania w sprzedaży online. Teraz nasze produkty mogą dotrzeć do najdalszych zakątków Polski.” – mówi Piotr Padalak, Country Manager Jysk Polska. „Ceny transportu są bardzo przystępne, towar można wymienić lub zwrócić w najbliższym sklepie Jysk. Uruchomiliśmy też infolinię, gdzie klient otrzyma potrzebną informację i poradę.”

Sprzedaż internetową koordynuje Centrum Dystrybucji Jysk w Radomsku, skąd towary wysyłane są do sklepów i klientów sklepów online w całej Środkowo-Wschodniej Europie.

„Cieszymy się z nowych możliwości i zachęcamy klientów do zakupu naszych produktów z domu. Internetowy sklep sprawdził się już w Danii, Polacy też coraz chętniej decydują się na taką formę zakupów. Sprzedaż online rozwija się we wszystkich dziedzinach handlu. My dodatkowo dajemy naszym klientom możliwość przetestowania produktów, bezproblemowej wymiany lub zwrotu. Postaraliśmy się też o zapewnienie online profesjonalnego doradztwa.” – mówi Country Manager Jysk Polska, Piotr Padalak.

W 2010 roku Jysk otworzył swój pierwszy sklep internetowy na świecie. Od tamtej pory firma sukcesywnie wprowadza sprzedaż online w kolejnych krajach.  Wszystkie internetowe sklepy Jysk są częścią tego samego konceptu sklepu internetowego. Klienci mogą dokonywać zakupów z domu, a wartością dodaną jest możliwość zwrotu lub wymiany towaru zakupionego przez internet w każdym ze 150 sklepów Jysk w Polsce.