mBank
mBank

Jak skutecznie wypromować nową lokalizację? Jak wpływać na zwiększenie ruchu w sklepie? Jak efektywnie konwertować ruch na sprzedaż? To tylko kilka z kluczowych pytań, które codziennie zadają sobie osoby odpowiedzialne za ekspansję, rozwój czy zarządzające sprzedażą w sieciach handlowych.

Rozwiązaniem może okazać się nowa propozycja mBank – platforma marketingu transakcyjnego – mOkazje. Przedstawiciele mBanku, który jest partnerem merytorycznym SCF 2014, pokażą najemcom swoją platformę podczas odbywającej się w ramach Forum konferencji.

– Celem programu mOkazje jest jak najlepsze dopasowanie ofert handlowych do potrzeb zakupowych i stylu życia klientów. Aby go zrealizować, mBank dobiera odbiorców poszczególnych ofert, analizując ich preferencje zakupowe. Oznacza to, że propozycje partnerów, czyli w tym przypadku sieci handlowych,  trafiają do klientów, którzy już wcześniej korzystali z danego produktu czy usługi lub z dużym prawdopodobieństwem sięgną po nie w najbliższym czasie, bo na to wskazuje np. ich styl życia – mówi Marek Seralis, wicedyrektor ds. programu mOkazje.

Na podstawie zachowań klientów mBank identyfikuje szereg ciekawych korelacji i schematów zakupowych, których znajomość pozwala zwiększać skuteczność kampanii sprzedażowych.

– Dla przykładu, wiedząc, że 75 proc. klientów, którzy dokonali zakupu odzieży, wcześniej było w restauracji lub kawiarni możemy łączyć oferty z tych dwóch kategorii i zwiększać wyniki promocji. To tylko jeden z przykładów podejścia do targetowania i budowy kampanii. Możliwości analityczne, którymi dysponujemy, pozwalają realizować najbardziej złożone scenariusze działań marketingowych, niemożliwe do przeprowadzenia w innych kanałach – podkreśla Marek Seralis.

Prezentacja mBanku na temat programu mOkazje odbędzie się w sali konferencyjnej,  o godzinie 11.30. Więcej szczegółów o Forum TUTAJ.