Ronan Martin, wiceprezes Carrefour Polska

Prowadzona systematycznie przez Carrefour Polska strategia dotycząca rozwoju posiadanych nieruchomości, polegająca na ich modernizowaniu oraz rekomercjalizacji, przyniosła spółce w 2013 roku wymierny sukces w postaci sfinalizowania kilkuset nowych umów najmu.

Carrefour Polska zawarł nie tylko szereg nowych umów najmu na łączną powierzchnię prawie 20 tys. mkw. GLA, ale również przedłużył kolejne umowy na łączną powierzchnię 19 tys. mkw. GLA.

– Centra handlowe Carrefour mają nie tylko bardzo dobre lokalizacje, ale przede wszystkim stabilny zestaw najemców oraz lojalną grupę klientów, która systematycznie dokonuje w nich zakupów. To sprawia, że są one atrakcyjne zarówno dla marek, które prowadzą już w nich działalność, jak również są doskonałą referencją dla sieci, które planują swoją ekspansję i poszukują sprawdzonych obiektów – powiedział Ronan Martin, wiceprezes Carrefour Polska.

W centrach handlowych Carrefour obecni są przedstawiciele takich marek, jak LPP, Media Expert, Decathlon, Carry, Tekko, Hebe, Rossmann, CCC, Komfort, Abra, Deichamnn, Avans, Szachownica, Magic Fun Centrum Zabaw, Pepco, Aquel Zoo,  Apart, Alior Bank, Max Animal, Leopardus, HDS, Textil Market i wielu innych.

Carrefour Polska, należąca do francuskiej sieci Carrefour, posiada w swoim portfelu hipermarkety, supermarkety oraz sieć centrów handlowych zlokalizowanych w dużych oraz średnich miastach. Cechą wspólną posiadanych obiektów jest siła marki Carrefour, obecnej w Polsce od 16 lat. Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad 220 tys. mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w kilkunastu centrach handlowych na terenie całego kraju. Pod szyldem Carrefour funkcjonuje w Polsce ponad 600 sklepów w różnych formatach.