Centrum Handlowe Arkadia

Oferta modowa Arkadii powiększyła się w ostatnim czasie o 8 nowych salonów. W centrum swoje sklepy otworzyły marki odzieżowe: Only, Bytom, Gerry Weber i Celio, producent obuwia Wojas, sklep z biżuterią Nikki Lissoni, a także salon mody dziecięcej Piccolo Tresoro i salon z bielizną Li Parie.

Salon marki Only w Arkadii ma powierzchnię 234 mkw. i zlokalizowany jest na pierwszym piętrze w pasażu Wisła. W salonie  Bytom na powierzchni 256 mkw. obok garniturów i koszul znajdują się również ubrania w stylu „business casual”. Salon znajduje się na pierwszym piętrze w pasażu Canaletto. Marka Wojas, jeden z największych polskich producentów na rynku obuwniczym, zajęła salon o powierzchni 128 mkw., zlokalizowany na 1 piętrze w pasażu Canaletto.

Listę nowych marek uzupełnia moda dla najmłodszych – marka Piccolo Tresoro. Kolekcja jest dostępna w salonie o powierzchni 209 mkw., zlokalizowanym w strefie dziecięcej, na 1 piętrze w pasażu Canaletto.

Kolejnym nowym arkadyjskim salonem jest Gerry Weber z powierzchnią 176 mkw. Marka skierowana jest przede wszystkim kobiet aktywnych. Salon mieści się na 1 piętrze w pasażu Canaletto.

W gronie najemców powitano również salon Li Parie o powierzchni 68 mkw., znajdujący się na 1 piętrze w pasażu Kopernik. Marka oferuje oryginalną bieliznę na każdy rozmiar.

W Arkadii pojawiła się również marka Celio z salonem o powierzchni 194 mkw., który znajduje się na 1 piętrze w pasażu Wisła.

Nikki Lissoni – nowa marka biżuterii – to połączenie tradycji z nowoczesnością, ponadczasowość wzorów i ciągłe podążanie za trendami. Jej koncept polega na zastosowaniu znanego mechanizmu medalionu z wymiennym wnętrzem, jednak w nowoczesnej formie i wydaniu. Z kolei w ofercie Nikki Lissoni – nowej marki biżuterii, która zajęła salon typu pop-up store o powierzchni 47 mkw. na parterze w pasażu Canaletto – są oryginalne naszyjniki, bransoletki i kolczyki.

Zarząd Centrum Handlowego Arkadia zapowiada, że już wkrótce w Arkadii pojawią się także sklepy: Neo Adidas oraz Desigual – pierwszy w Polsce monobrandowy salon niebędący outletem.

Centrum handlowe Arkadia w Warszawie funkcjonuje od 10 lat. Na 287 tys. mkw. znajduje się prawie 230 lokali handlowych, w tym 180 sklepów, 20 punktów usługowych oraz 30 restauracji i kawiarni. Drugie piętro centrum przeznaczone jest na część rozrywkową i mieści się tam multipleks Cinema City z 15 ekranami. Właścicielem i zarządcą Arkadii jest firma Unibail-Rodamco.