Znamy datę otwarcia Galerii Bursztynowej

Tomasz Górski, Cushman & Wakefield

Tomasz Górski, Cushman & Wakefield

W centrum Ostrołęki powstaje Galeria Bursztynowa. Powierzchnia użytkowa obiektu wyniesie ok. 32 tys. mkw. Z tego 27 tys. mkw. stanowić będzie powierzchnia handlowa pod wynajem, składająca się z około 60 lokali. Na terenie centrum przewidziano parking na ponad 850 miejsc. O etapie, na jakim jest budowa galerii, rozmawialiśmy z Tomaszem Górskim, starszym negocjatorem działu powierzchni handlowych firmy Cushman & Wakefield.

Czy zgodnie z zapowiedziami galeria zostanie otwarta wiosną 2014 roku? Czy można już określić dokładnie datę otwarcia obiektu?

– Budowa Galerii Bursztynowej przebiega zgodnie z harmonogramem i dzięki temu, tak jak było to zapowiedziane, centrum zostanie oddane do użytku już wiosną. Firma Narev Inwestycje, deweloper obiektu, wyznaczyła datę oficjalnego otwarcia na 29 maja 2014 roku. Obecnie trwają ostatnie prace związane z przygotowaniem galerii na ten dzień, m.in. budowane są ścianki działowe. W ostatnich dniach zakończono montaż elewacji i świetlików oraz zbudowano znaczną część miejsc parkingowych i dróg wewnętrznych.

Tesco, jako pierwszy najemca Galerii Bursztynowej w Ostrołęce, przejął lokal do wykończenia i rozpoczął w nim prace aranżacyjne. Czy inni najemcy również przygotowują już do otwarcia swoje lokale?

– Inwestor prowadzi obecnie prace na powierzchniach wspólnych obiektu, natomiast część najemców rozpoczęła już prace wykończeniowe na terenie swoich lokali. Dotyczy to głównie najemców wielkopowierzchniowych, którzy potrzebują do tego celu odpowiednio więcej czasu. Na terenie sklepu DIY wynajętego przez Obi już od kilku tygodni kontynuowane są prace budowlano-instalacyjne. Również firma Tesco odebrała swój lokal i zatrudniła do prac wykończeniowych oddzielną firmę – Daldehog Poland, generalnego wykonawcę z dużym doświadczeniem na polu obiektów handlowo-usługowych. Jeszcze przed końcem stycznia wydana zostanie powierzchnia dla wszystkich marek z Grupy LPP i tam również rozpoczną się prace adaptacyjne.

Centrum handlowe już teraz może poszczycić się markami najbardziej pożądanymi przez klientów, jak Obi, RTV Euro AGD, Reserved, Sinsay, Mohito, House, Cropp, Diverse, Martes Sport, CCC czy Rossmann. Na jakim etapie obecnie jest proces komercjalizacji galerii?

– Galeria Bursztynowa jest już wynajęta w ponad 85 proc. W obiekcie, którego łączna powierzchnia wynosi 32 tys. mkw., znajdzie się około 60 lokali. Obecnie prowadzimy rozmowy z firmami, które są zainteresowane uzupełnieniem oferty handlowej obiektu. Najbardziej pożądani w tej chwili są dla nas najemcy z sektora modowego. Skład branżowy najemców Galerii Bursztynowej został tak opracowany, by obiekt spełniał przede wszystkim rolę handlową. Stąd duży nacisk położyliśmy na przyciągnięcie znanych marek modowych. Oczywiście klienci będą mogli również spędzić czas nie tylko robiąc zakupy, ale np. odpoczywając w jednej z dwóch kawiarni, które do tej pory podpisały z nami umowy. Prowadzimy także rozmowy z najemcami gastronomicznymi.

Czy klienci mogą spodziewać się jakiś specjalnych akcji promocyjnych lub eventów?

– Z pewnością należy się spodziewać akcji marketingowych, które będą miały na celu zachęcić klientów do odwiedzenia galerii w dniu jej otwarcia, ale również sprawić, by chętnie powracali do niej w przyszłości. Szczegóły tego typu działań, z odpowiednim wyprzedzeniem, będzie ujawniał deweloper.

Reklama

Galeria Jurajska