Kolekcja marki Lidia Kalita

Po 20 latach kierowania jedną z najpopularniejszych marek odzieżowych w Polsce – Simple, Lidia Kalita zdecydowała się odejść i stworzyć własną markę. Brand pod nazwą Lidia Kalita będzie niebawem dostępny dla klientów warszawskiego centrum handlowego.

Pierwszy salon marki zostanie oficjalnie otwarty 2 lutego bieżącego roku w Domu Mody Klif w Warszawie. Butik będzie zajmował powierzchnię 42 mkw. i znajdzie się w nim pierwsza kolekcja projektantki. Sklep będzie zlokalizowany pomiędzy salonami Furla i Swarovski.

Jak ustaliła redakcja Retailnet, Lidia Kalita planuje otwarcie 4–5 salonów w 2014 roku. Projektantka zainteresowana jest największymi miastami naszego kraju. Kolejne sklepy zostaną otwarte w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu.

Sprzedaż marki będzie opierała się nie tylko na działalności salonów stacjonarnych. Klientki będą mogły kupić produkty Lidii Kality także za pośrednictwem sklepu internetowego. Jego otwarcie zaplanowano na najbliższe dni.

Klientka sklepu Lidia Kalita – designer shops, to przede wszystkim kobieta modna, zdecydowana na jakość, nowoczesna i niezależna. To kobieta w wieku 30–50 lat, w przeważającej części mieszkająca w dużym mieście (pow. 200 tys. mieszkańców), aktywna zawodowo i elegancka. Ceny kształtują się na poziomie innych marek premium: bluzki – 180–300 zł, spódnice, spodnie – 200–400 zł, żakiety – 400–500 zł, sukienki – 450–600 zł, płaszcze – 700–1200 zł.

Lidia Kalita w 1993 roku otworzyła wraz z siostrą Mają Palma pierwszy butik Simple Creative Products przy ul. Mokotowskiej w Warszawie. Od początku projekty Simple Creative Products oddawały ducha czasów i przemian, jakie następowały w Polsce. Simple Creative Products to pierwszy polski dom mody. Lidia Kalita w sezonie projektowała dla marki Simple ponad 300 modeli.