Marki modowe i gastronomiczne w Atrium Felicity

Wizualizacja Atrium Felicity

Wizualizacja Atrium Felicity

Oferta Atrium Felicity wzbogaciła się o kolejne marki modowe i gastronomiczne. Klienci centrum będą mogli wybierać spośród asortymentu salonów: z modą i akcesoriami La Panthera, z kolekcją męską Dastan oraz modą i strojami sportowymi 50 style. Ofertę kawiarni i restauracji wzbogaci punkt Salad Story. Poziom komercjalizacji centrum, którego otwarcie zaplanowano na 20 marca, wynosi blisko 95 proc.

Pierwszy w Lublinie salon La Panthera zajmie blisko 60 mkw. powierzchni centrum. W kolekcjach tej marki znajdują się klasyczne modele eleganckiej mody dla pań renomowanych niemieckich producentów oraz oferta casualowa, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. W asortymencie sklepu znajdą się ubrania od rozmiaru 36 do nawet 64 takich firm, jak m.in.: GELCO, CPM, Fuchs & Schmitt, Nickel Sport, Blue Seven, Bugatti czy Luigi Morini.

Nowy salon mody męskiej – Dastan – zajmie 100 mkw. powierzchni Atrium Felicity. Krótkie serie produkcyjne pozwalają marce na wprowadzanie nowych fasonów nie tylko w tradycyjnym trybie sezonowym, ale także na bieżąco, co pozwala proponować jeszcze większy wybór niepowtarzalnych i wyjątkowych modeli. Dastan uzupełni bogatą ofertę dla panów, którą w centrum reprezentują m.in. takie marki, jak: Bytom, Lancerto, Lavard, Pako Lorente, Pierre Cardin, Rec Man, Vesari i Wólczanka.

50 style to ogólnopolska, dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów, oferujących kolekcje praktycznej konfekcji i obuwia codziennego oraz amatorskich i profesjonalnych strojów sportowych. Wśród partnerów marki są m.in.: Nike, Adidas, Puma, Reebok, Umbro, Feewear. Salon zajmie ponad 400 mkw. powierzchni centrum.

Salad Story to sieć restauracji, w których sałatki komponowane są na oczach klientów z kolorowych warzyw, mięs, ryb i nabiałowych dodatków na podstawie autorskich przepisów. W menu ważne miejsce zajmują także kremowe zupy, warzywne tarty, kanapki zawijane w organiczne tortille, Pasta Salads czy lekkie jogurtowe desery, koktajle, smoothie oraz wyciskane na miejscu soki owocowe i warzywne. Restauracja zajmie blisko 55 mkw. powierzchni centrum.

Atrium Felicity będzie centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu galerii wynosi 75 tys. mkw. W centrum swoje salony otworzą najbardziej popularne marki modowe, takie jak: H&M, grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Massimo Dutti), C&A, wszystkie marki z grupy LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home&You) oraz pierwszy w Lublinie salon Tommy Hilfiger. Kompleksową ofertę z branży zdrowia i urody zapewnią: Sephora, Douglas, Rossmann, Super-Pharm, Hebe i Ziaja. Do centrum wprowadzą się również najemcy z grupy EM&F: Empik oraz Smyk w formacie Megastore. W Atrium Felicity będzie również pierwszy w regionie hipermarket Auchan, market budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin oraz market elektroniczny Saturn.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016