Otwarto długo oczekiwany sklep internetowy sieci Sephora. E-sklep dostępny pod adresem www.sephora.pl. Od tego momentu wszyscy Polacy, także mieszkańcy miast, gdzie nie ma jeszcze perfumerii Sephora, mogą kupować perfumy i kosmetyki bez wychodzenia z domu.

Otwarcie sklepu internetowego Sephora w Polsce jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów, którzy oczekują dostępności 24 godziny na dobę. Jak pokazują badania firmy Gemius przeprowadzone w 2013 roku, aż 27 proc. procent polskich internautów kupujących w internecie zakupiło tam kosmetyki i perfumy. Coraz więcej osób deklaruje też, że zależy im na kupowaniu produktów najwyższej jakości – 20 proc. wobec 17 proc. w 2011 roku.

„Nowo uruchomiony sklep internetowy Sephora to ważna część naszej strategii rozwoju w Polsce – stawiamy na synergię sprzedaży offline i online. Wyraźny trend w handlu detalicznym zarówno w Polsce i na świecie, wskazuje na konieczność korzystania z różnych kanałów dystrybucji.” – mówi Gilles Dougoud, dyrektor generalny Sephora Polska.

Polski sklep internetowy Sephora bazuje na rozwiązaniach oferowanych przez platformy e-commerce sieci, działające w Stanach Zjednoczonych i Francji. Są one jednymi z najlepszych e-sklepów w branży kosmetycznej na świecie, co potwierdza m.in. przyznanie im w listopadzie 2013 roku nagrody Beauty 2.0 Award w kategorii „Sklep internetowy”.

„Z analizowanych przez nas badań wynika, że niezależnie od wybieranego kanału sprzedaży, klienci mają zawsze te same, wysokie wymagania. Dlatego naszą ambicją jest, aby e-sklep Sephora był najlepszym sklepem internetowym w Polsce, spełniającym najwyższe standardy w zakresie funkcjonalności, estetyki, przyjazności dla klienta i oferty produktów. Korzystamy z doświadczeń globalnej sieci Sephora, także sprawdzonych rozwiązań, które funkcjonują w Stanach Zjednoczonych czy we Francji.” – dodaje Jakub Jasiński, lider projektu e-commerce w Sephora Polska.

sephora_sklep_online

Polski sklep internetowy Sephora, tak samo jak stacjonarne perfumerie sieci, oferuje tysiące oryginalnych produktów pochodzących wyłącznie od autoryzowanych dystrybutorów. Istnieje również możliwość sprawdzenia dostępności produktów w stacjonarnych perfumeriach Sephora w całym kraju.

Zamówienia o wartości powyżej 230 zł są dostarczane bezpłatnie. Każda przesyłka jest starannie opakowana, a na życzenie klienta produkty są bezpłatnie pakowane na prezent. Do każdego zakupu Sephora dołącza do pięciu próbek. Na ewentualne zwroty klienci mają cały miesiąc i mogą je realizować nie tylko online, ale również we wszystkich perfumeriach Sephora w Polsce. Dla kupujących dostępna jest też bezpłatna infolinia. Wszystkie korzyści, oferty i przywileje związane z posiadaniem karty Klubu Sephora będą obowiązywały także w sklepie internetowym www.sephora.pl.

Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Obecnie Sephora prowadzi blisko 1800 perfumerii na całym świecie, w tym 92 perfumerie w Polsce. Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych.