MarcPol zainwestuje w centra handlowe

Zbigniew Grodzicki, MarcPol

Zbigniew Grodzicki, MarcPol

MarcPol –polska sieć handlowa i właściciel 64 sklepów spożywczych – zwiększa poziom inwestycji na rynku centrów handlowych. Bardzo dobre wyniki osiągane przez 5 obiektów zlokalizowanych w Warszawie, Podkowie Leśnej, Lesznie oraz Ostrołęce, zachęciły spółkę do kolejnych działań. Do portfolio MarcPolu dołączy w najbliższym czasie Centrum Handlowe Hit w Nowym Dworze Mazowieckim, a sieć poszukuje działek pod kolejne inwestycje.

Pierwsze z centrów handlowych MarcPol zostały otwarte w 2009 i 2010 roku na warszawskiej Białołęce. Obiekty zlokalizowane przy ulicy Zaułek oraz Białołęckiej bardzo dobrze wpisały się ze swoim portfolio najemców w potrzeby mieszkańców tej dzielnicy i z roku na rok notują wzrosty obrotów i wskaźników odwiedzalności.

Udane inwestycje w Warszawie skłoniły MarcPol do dalszego rozwoju centrów handlowych ze swojego portfolio. W 2012 roku spółka zainwestowała w galerie w Ostrołęce oraz podwarszawskich miejscowościach: Lesznie i Podkowie Leśnej. W szczególności Galeria Podkowa w powiecie pruszkowsko-grodziskim spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem lokalnych mieszkańców.

– Dzięki specjalnie dobranej ofercie najemców Galeria Podkowa oferuje mieszkańcom podwarszawskich miejscowości: Pruszkowa, Brwinowa, Grodziska Mazowieckiego, Nadarzyna czy Podkowy Leśnej, możliwość kompleksowego zrobienia zakupów bez potrzeby czasochłonnego dojazdu do Warszawy – mówi Zbigniew Grodzicki, kierownik działu komercjalizacji i zarządzania MarcPol.

– W naszej galerii znalazły się takie marki, jak: H&M, CCC, Rossmann, Avans, MarcPol, a w najbliższym czasie zostanie także otwarty salon Jysk. Zbieramy bardzo pozytywne opinie od klientów i cieszymy się z rosnących wskaźników odwiedzalności. – dodaje

Otwarcie i skomercjalizowanie Galerii Podkowa to dopiero początek inwestycji MarcPolu na rynku centrów handlowych. Rozpoczęła się już komercjalizacja kolejnej galerii należącej do spółki – Centrum Handlowego Hit w Nowym Dworze Mazowieckim.

– Będzie to największy obiekt handlowy w regionie – zapowiada Paweł Chmielewski, kierownik działu rozwoju. – Powierzchnia najmu całego projektu to blisko 15 tys. mkw., a w jego skład wejdzie centrum handlowe, park handlowy, przestronny parking na 400 miejsc, restauracja typu Drive-Thru oraz znana stacja paliw. Obecnie obiekt jest w trakcie komercjalizacji. Jesteśmy przekonani, że ta galerii odniesie ogromny sukces. Otwarcie zaplanowaliśmy na I kw. 2015 roku.

Inwestycje w Nowym Dworze Mazowieckim to nie koniec planów sieci MarcPol. Na najbliższe lata zaplanowane są kolejne inwestycje w duże centra handlowe, jak również dalszy rozwój sieci supermarketów pod marką własną. W tym celu firma poszukuje atrakcyjnych lokalizacji działek pod inwestycje własne, a także możliwości wynajmu powierzchni w galeriach handlowych i gotowych wolnostojących obiektach.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska