Piotr i Paweł zamiast Bomi Smak Tradycji

Bomi

Bomi Smak Tradycji

Spółka Delta Pomorze sp. z o. o., która prowadzi sieć delikatesów Bomi Smak Tradycji stworzoną po ogłoszeniu upadłości sieci delikatesów Bomi SA, zdecydowała o zmianie operatora franczyzowego.

– W najbliższym czasie planujemy podpisać umowy franczyzowe z Siecią Piotr i Paweł – poinformował redakcję Retailnet Dariusz Flisikowski z Delta Pomorze 1 sp. z.o. o. S.K.A. (dawniej Delta Pomorze sp. z o.o.).

Jak już informowaliśmy, problemy spółki Bomi SA pojawiły się w połowie 2012 roku. Wówczas zarząd Bomi wniósł do sądu wniosek o ogłoszenie upadłości z możliwością zawarcia układu. W celu wyjścia z kryzysu podjęto decyzje o kontynuowaniu działalności na zasadzie franczyzy. Wówczas franczyzobiorcą została Delta Pomorze sp. z o. o. z siedzibą w Gdańsku, otwierając delikatesy pod nieco zmienioną nazwą Bomi Smak Tradycji.

Na podstawie umowy zawartej z Bomi SA, którą podpisano, gdy Bomi było w upadłości układowej, firma Delta Pomorze miała prawo do użytkowania logo Bomi do końca 2013 roku. Teraz sklepy Bomi Smak Tradycji zmienią operatora.

Przypomnijmy: Bomi Smak Tradycji to sieć czterech wielkopowierzchniowych sklepów spożywczych, które działają w Gdańsku w Galerii Madison, Centrum Handlowym Matarnia i Centrum Handlowym Alfa oraz w Gdyni w Centrum Handlowym Batory.

Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć delikatesów która działa od 1990 roku. Obecnie w ramach sieci działa około 100 sklepów zlokalizowanych na terenie 15 województw.

W tym roku Piotr i Paweł planuje otworzyć co najmniej 20 nowych supermarketów. Istotnym elementem rozwoju sieci będzie franczyza, oparta na pozyskiwaniu i rebrandingu istniejących placówek.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016