moda sprzedaż internetowa

W polskim sklepie internetowym Top Secret dynamika sprzedaży w grudniu wyniosła 145 proc. E-sklep sprzedał 55 proc. sztuk towarów więcej niż w roku poprzednim – realizując 45 proc. więcej zamówień. Dynamika sprzedaży sklepu online na Ukrainie wyniosła 211 proc.

Na platformie sklepu topsecret.pl została dodana nowa funkcjonalność w ramach karty produktu – „Sprawdź w salonach”. Po wyborze przez klienta interesującego go produktu (koloru i rozmiaru) istnieje możliwość sprawdzenia, czy produkt dostępny jest w sklepach sieci stacjonarnej Top Secret. Wyszukiwanie lokalizacji placówki odbywa się poprzez wpisane nazwy miasta lub kodu pocztowego. Klient otrzyma informację z trzech najbliższych sklepów o dostępności szukanego produktu z komunikatem: brak/mała ilość/średnia ilość/duża ilość.

W całym 2013 roku szacunkowe obroty Grupy Redan narastająco wzrosły o 6,4 proc. względem 2012 roku i wyniosły 465,5 mln zł. Dynamika przychodów w segmencie dyskontowym oraz fashion była na podobnym poziomie.

W samym grudniu łączne obroty sięgnęły 54,8 mln zł i były o 1 proc. niższe niż rok wcześniej. Na koniec minionego roku powierzchnia handlowa sieci wyniosła 99,6 tys. mkw., co oznacza poziom analogiczny do końca grudnia 2012 roku.

Redan SA jest operatorem marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket. Spółka działa w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Sprzedaż prowadzona jest w sieci ponad 500 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się mono- i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll i Drywash oraz dyskontowe sklepy TextilMarket. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.