NAP Invest zmienia nazwę i zwiększa zakres działań inwestycyjnych

Centrum Zakupów Nowa Mleczarnia

Centrum Zakupów Nowa Mleczarnia

Grupa NAP Invest, inwestor i deweloper projektów handlowych i mieszkaniowych, poinformowała o zmianie nazwy na Napollo i rebrandingu marki.

Struktura właścicielska i zarządcza, zgodnie z komunikatem Grupy, pozostaje ta sama.

– Intencją zmiany wizualnej jest dostosowanie identyfikacji marki do nowej, związanej z dynamicznym rozwojem w całej Polsce, strategii inwestycyjnej Grupy w sektorze projektów handlowych i mieszkaniowych – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Rajmund Czajka, dyrektor ds. rozwoju.

Ambitna strategia zakłada intensywny rozwój sieci obiektów handlowych typu convenience działających pod szyldem Centrum Zakupów.

– Działalność Napollo będzie, tak jak dotychczas NAP Investu, dotyczyła segmentu retail i inwestycji w obiekty handlowe, ale w znacznie większej skali. Planujemy rozwijać sieć Centrum Zakupów. W tym roku chcemy zabezpieczyć grunty umożliwiające powstanie w kolejnych latach ok. 100 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej. Już na przełomie roku 2013/2014 zabezpieczyliśmy grunty na ok. 25 tys. mkw.  – podkreśla Rajmund Czajka.

Centra Zakupów będą miały charakter śródmiejski i będą lokalizowane w miastach do 100 tys. mieszkańców lub w centrach dużych osiedli mieszkaniowych. Będą to zarówno parki handlowe powyżej 3 tys. mkw., jak i kameralne galerie do 20 tys. mkw. Obecnie funkcjonują dwa tego typu obiekty: w Ząbkach i Zgierzu. W planach jest budowa kolejnych.

– Jeszcze w tym roku planujemy rozpoczęcie budowy m.in. Centrum Zakupów w Świdniku i  w Sochaczewie. W przygotowaniu są kolejne inwestycje – w Tarnowskich Górach i Żorach – dodaje Rajmund Czajka.

Przypomnijmy: Napollo poza Centrami Zakupów jest także właścicielem Galerii Renova (dawniej Rembielińska), zlokalizowanej w warszawskiej dzielnicy Targówek, która w ubiegłym roku przeszła proces rewitalizacji i rebrandingu.

Więcej o planach Napollo, nowej strategii i projektach będzie można usłyszeć podczas Shopping Center Forum Winter Edition. Przedstawiciele firmy będą dostępni przy stoisku 2.1. Szczegółowe informacje o Forum TUTAJ.

Reklama

Galeria Jurajska