Dyrektor zarządzająca Futureal: w 2014 roku wystartujemy z kilkoma nowymi projektami

Anna Malarczyk-Arcidiacono, dyrektor zarządzająca Futureal Management Poland

Anna Malarczyk-Arcidiacono, dyrektor zarządzająca Futureal Management Poland

Nowe otwarcia, marketing i współpraca z lokalnymi najemcami – tak podsumowuje 2013 rok spółka Futureal Management Poland, współwłaściciel Centrum Handlowego NoVa Park. O planach spółki na kolejne lata rozmawiamy z Anną Malarczyk-Arcidiacono, dyrektor zarządzającą Futureal Management Poland sp. z o.o.

W drugim półroczu 2013 roku Galeria NoVA Park w Gorzowie Wielkopolskim zanotowała 26-proc. wzrost frekwencji oraz 27-proc. wzrost obrotów. Jak ocenia Pani funkcjonowanie NoVa Park w 2013 roku?

– Rok 2013 był dla NoVa Park czasem rozwoju i stabilizacji pozycji w Gorzowie i całym regionie. W centrum pojawiło się wiele nowych, znanych marek. Niektóre z nich, jak np. Bershka, Carry czy Ryłko, otwarciem sklepu w NoVa Park zadebiutowały w Gorzowie.

NoVa Park jest centrum rodzinnym, dlatego w minionym roku duży nacisk położyliśmy na zapewnienie atrakcyjnej oferty dla najmłodszych i ich rodziców w postaci konkursów z nagrodami, specjalnych okazji, ofert rabatowych, familijnych eventów edukacyjnych, nietypowych wystaw, koncertów czy spotkań z ciekawymi ludźmi.  Do tej pory gościliśmy w NoVa Park m.in. Majkę Jeżowską, Patrycję Kazadi, Kasię Cichopek i Bartka Zmarzlika.

Od grudnia w NoVa Park działa interaktywny plac zabaw. Jest to bezpłatne miejsce rozrywki i odpoczynku, wykorzystujące najnowocześniejsze technologie, w tym rozszerzoną rzeczywistość (Augmented Reality).

Systematycznie angażujemy się również w wydarzenia ważne dla społeczności lokalnej. Na stałe współpracujemy z Filharmonią Gorzowską, Miejskim Centrum Kultury oraz Stowarzyszeniem „Młodzi dla Gorzowa”. NoVa Park to nowa kultura zakupów i ciekawa alternatywa spędzania wolnego czasu.

Jak wyglądają frekwencja oraz obroty w centrum?

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z uzyskiwanych wyników – zarówno jeśli chodzi o frekwencję, jak i obroty w NoVa Park. Nasze wyniki odwiedzalności potwierdzają pozytywny trend, są one miesiąc do miesiąca w ujęciu rocznym wyższe od danych podawanych przez Footfall Index Polska. W drugim półroczu 2013 roku zanotowaliśmy rekordowe wzrosty – 26-proc. średni wzrost frekwencji oraz 27-proc. średni wzrost obrotów w stosunku do adekwatnego okresu w 2012 roku. Znaczy to, że NoVa Park nieustannie zyskuje i poszerza grono zaufanych klientów. Frekwencja potwierdza, że NoVa Park jest regionalnym centrum handlowym: odwiedzają go nie tylko mieszkańcy Gorzowa Wielkopolskiego, ale również liczni klienci z regionu, którzy chętnie korzystają z oferty naszej galerii, zamiast jeździć na zakupy np. do Szczecina czy Poznania. Odwiedza nas także coraz więcej gości z Niemiec.

Jak zapowiadają się plany NoVa Park i Futureal na 2014 rok?

– Rok 2014 to czas kontynuacji rozpoczętych już działań. Planujemy otwarcia kolejnych lokali w NoVa Park, co jest silnym trendem typowym dla „młodych” centrów handlowych.

Nadchodzące 12 miesięcy zapowiada się dla Futureala bardzo pracowicie. W ramach realizowanego przez nas, wartego 100 mln euro Programu Partnerskiego, aktywnie poszukujemy kolejnych projektów. Obecnie pełną parą realizujemy budowę osiedla mieszkaniowego w Krakowie oraz przyglądamy się kilkunastu inwestycjom – zarówno na rynku komercyjnym, jak i mieszkaniowym. Zakładam, że w 2014 roku wystartujemy z ok. 2–4 nowymi projektami. Mam nadzieję, że o pierwszym z nich będę mogła powiedzieć już w I kwartale.

Więcej o działaniach  Futureal także w najnowszym wydaniu miesięcznika Shopping Center Poland.

Reklama

Galeria Jurajska