LPP z prawie 30-proc. wzrostem przychodów

Salon Cropp

Salon Cropp

Zarząd LPP SA poinformował w ostatnim raporcie, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w styczniu 2014 roku przez GK LPP SA przekroczyły 320 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2013 roku o około 29 proc.

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 49 proc. i była wyższa o ok. 1 punkt procentowy od zrealizowanej w styczniu roku poprzedniego.

Przypomnijmy, że Grupa LPP została nominowana do nagrody SCF 2014 Retailers Awards w kategorii m.in. Fashion Retailer of the Year 2014. Zwycięzcę w tej kategorii poznamy 6 lutego podczas Shopping Center Forum Winter Edition.

LPP to największa grupa odzieżowa w naszym kraju. Flagową marką spółki jest Reserved, ale grupa posiada także kilka innych brandów odzieżowych skierowanych do odbiorców w różnym wieku – Mohito, Cropp, House oraz Sinsay. Na koniec III kw. 2013 roku LPP SA dysponowała 1213 sklepami o łącznej powierzchni 516,6 tys. mkw. Firma rozwija sieć swoich sklepów nie tylko w Polsce, ale także innych krajach CEE. Szczególnie dynamicznie LPP rozwija się w Rosji.

Grupa prowadzi także sprzedaż internetową swoich marek. W ostatnich tygodniach został uruchomiony sklep online marki odzieży dla kobiet Mohito.

Firma prowadzi także szeroką ekspansję najnowszej marki młodzieżowej – Sinsey. Tylko w lutym i marcu LPP otworzy łącznie 17 sklepów w polskich i zagranicznych centrach handlowych. Obecnie w ramach sieci Sinsay działają 63 sklepy.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska