Deichmann
Deichmann

Możliwość pomiaru stóp przy pomocy kartki i smartfona oraz wirtualna przymierzalnia butów – to najciekawsze funkcje nowej mobilnej aplikacji Deichmann. Dzięki niej od razu zamówimy wybrane buty przez internet, znajdziemy najbliższy sklep, a wolne chwile zajmie nam lektura lifestylowego magazynu dla miłośników mody.

Sklep mobilny firmy Deichmann istnieje już prawie od roku. Teraz jednak zakupy przez urządzenia mobilne staną się jeszcze wygodniejsze dzięki bezpłatnej aplikacji Deichmann. Można ją pobrać w wersji dla urządzeń z systemem iOS oraz Android. Dzięki niej zyskujemy możliwość pomiaru stóp przy pomocy kartki i smartfona oraz korzystania z wirtualnej przymierzalni butów.

Jak to działa?

Po wybraniu funkcji „zmierz swoje stopy“ aplikacja przeprowadzi nas krok po kroku przez menu. Po zidentyfikowaniu rozmiaru buta można następnie przymierzyć wybrany model. Na koniec wybrane buty można kupić w sklepie mobilnym, nie opuszczając aplikacji. Wirtualny pomiar stóp polecany jest tylko dorosłym. Dziecięce stopy należy raczej mierzyć w sklepie stacjonarnym, pamiętając o częstotliwości pomiarów, gdyż rosną one bardzo szybko.

Korzyści w sklepie stacjonarnym

Aplikacja okaże się również pomocna klientom preferującym zakupy w sklepach stacjonarnych! Z jej pomocą można szybko odnaleźć najbliższy sklep Deichmann lub sprawdzić, w którym sklepie dostępny jest poszukiwany przez nas rozmiar. Co więcej, dzięki skanerowi kodów kreskowych można sczytać kod z kartonu z butami i wyszukać dowolny rozmiar w innym sklepie.

Rozrywka na smartfonie

Nowa aplikacja umożliwia nie tylko przeglądanie kolekcji i zakup butów. Dzięki niej można także przeczytać magazyn dla klientów (kolejna edycja w marcu 2014). Oferuje on teksty modowe i zdjęcia. Aplikacja przewiduje również udogodnienia dla miłośników wideo. Dzięki niej można oglądać spoty i filmiki umieszczone na kanale YouTube. Wszyscy, którzy lubią się dzielić z innymi, mogą udostępnić interesujący film lub artykuł na swoim profilu na Facebooku lub dołączyć do profilu Deichmann na FB bezpośrednio z aplikacji. Dzięki firmowemu trendblogowi Deichmann można zajrzeć za kulisy pokazów mody i prześledzić najnowsze trendy.

W Polsce marka Deichmann jest obecna od 1997 roku i posiada ponad 200 sklepów. W 2012 roku dynamika sprzedaży firmy w naszym kraju wzrosła o 5,6 proc. w stosunku do roku poprzedniego, dzięki czemu sprzedaż wyniosła 647,7 mln zł.

Firma Deichmann SE powstała w 1913 roku jako przedsiębiorstwo rodzinne i nadal pozostaje w rękach rodziny założycielskiej. Prawie stuletnia historia firmy ma swój początek w Essen. Dziś wciąż znajduje się tam główna centrala grupy. Firma Deichmann posiada ponad 3 tys. sklepów w 22 krajach (Niemcy, Polska, Szwecja, Litwa, Czechy, Słowacja, Austria, Dania, Holandia, Wielka Brytania, Szwajcaria, Węgry, Słowenia, Włochy, Chorwacja, Rumunia, Serbia, Bułgaria, Turcja, Hiszpania oraz USA) i zatrudnia 32,5 tys. pracowników. Charakterystyczną cechą firmy Deichmann jest finansowanie jej rozwoju z własnych środków, bez kredytów i pożyczek.