Vistula Group: rozwój sieci własnej i budowanie franczyzowej

Salon Wólczanka

Salon Wólczanka

Rok 2013 spółka Vistula Group SA zamyka z bardzo dobrym wynikiem finansowym. Jednocześnie planuje jeszcze większy wzrost poprzez otwieranie nie tylko placówek własnych, ale i franczyzowych. Od sierpnia 2013 roku przedsiębiorcy mogą rozpocząć współpracę ze spółką na zasadzie franczyzy.

Projekt cieszy się dużym zainteresowaniem, szczególnie przedsiębiorców znających rynek odzieżowy w Polsce. Franczyza w Vistula Group SA dotyczy flagowej marki Vistula oraz Wólczanka. Dotychczas spółka otworzyła 2 salony franczyzowe w Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu, ale w planach ekspansji na rok 2014 jest co najmniej 6 nowych placówek. Najbliższe otwarcia zaplanowane są na 1 marca – w Centrum Handlowe Jantar w Słupsku, oraz 29 marca – w Galerii S w Siedlcach. W obu lokalizacjach otwarte zostaną salony Vistula i Wólczanka.

Ekspansja franczyzy to nie jedyna droga rozwoju spółki. Vistula Group SA planuje również otwarcia salonów własnych. Zakładane minimum to 3 salony Vistula, 5 butików Wólczanka oraz 5 salonów jubilerskich W.Kruk. Tym samym spółka planuje powiększyć metraż salonów własnych o około 800 mkw.

Salon Vistula

Salon Vistula

Dla spółki najbardziej pracowity okaże się marzec, w którym liczba otwarć będzie największa. Planowane są 4 otwarcia salonów franczyzowych i 3 salony własne.

Klienci spółki już 8 lutego będą mogli dokonać zakupów w nowo otwieranym salonie W.Kruk w Centrum Handlowym Galaxy w Szczecinie oraz w Galerii Dominikańskiej, gdzie 27 lutego otwarty zostanie salon Vistula.

Spółka Vistula Group SA jest właścicielem marek W.Kruk, Vistula, Wólczanka oraz Deni Cler. Obecnie na rynku funkcjonują 73 sklepy Vistula, 74 sklepy Wólczanka (w tym wyspy w centrach handlowych), 84 sklepy W.Kruk (w tym wyspy oraz salon jubilerskie Rolex) oraz 30 sklepów Deni Cler. Firma prowadzi również sklep internetowy.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016