Znaczny wzrost sprzedaży firmy Wojas

Salon Wojas

Salon Wojas

Firma Wojas SA poinformowała, że wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez Grupę Kapitałową Wojas SA w styczniu 2014 roku wyniosła prawie 14,5 mln zł i była wyższa o 28,6 proc. od osiągniętych w styczniu 2013 roku.

Jak wynika z raportu spółki, skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w styczniu 2014 roku wyniosły ponad 12,6 mln zł i były wyższe o 44,2 proc. od przychodów osiągniętych w styczniu 2013 roku.

W ofercie marki Wojas znajduje się skórzane obuwie damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz trekkingowe. Kolekcja obejmuje buty eleganckie (Formal), miejskie (Urban), weekendowe (Casual), górskie (Trekking), o właściwościach antypoślizgowych (Multifunction) oraz śniegowe (Relaks). Ofertę uzupełnia galanteria skórzana – torebki, teczki, portfele, paski oraz środki do pielęgnacji i konserwacji obuwia.

Wojas jest jednym z największych polskich producentów obuwia, który dysponuje siecią około 150 salonów firmowych w Polsce, na Słowacji i Ukrainie. 7 września 2013 roku otwarto pierwszy franczyzowy salon marki Wojas w Centrum Handlowym Palladium Praga – Czechy.

W III kw. 2013 roku Wojas otworzył 4 nowe własne sklepy w Polsce (Centrum Rivera Wzgórze w Gdyni, Warszawa Wola Park, sklep outletowy w Nowym Targu, Galeria Katowicka) oraz jeden sklep na Słowacji w Koszycach. W III kw. 2013 spółka także kontynuowała remodeling istniejących sklepów.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016