Sprzedaż w 2013 roku w sklepie internetowym Ochnik, wzrosła w 2013 roku o kilkanaście procent. Sprzedawca  odzieży skórzanej we wrześniu wprowadził wersję mobilną strony, a na początku marca planuje wdrożyć zmiany w e-sklepie.

Sprzedaż w 2013 w sklepie internetowym Ochnik była zgodna z tendencjami branży, czyli największa w okresie wprowadzania kolekcji, wyprzedaży oraz w okresie przedświątecznym. „W  segmencie sprzedaży ubrań przez internet przewidujemy dalszy wzrost, na stałym poziomie – do 15% w skali roku.” – mówi Monika Jedlińska, e-commerce & web manager w firmie Ochnik

We wrześniu wprowadzono wersję mobilną sklepu. Obecnie trwają prace nad nowym wyglądem i funkcjonalnością witryny, które powinny zostać wdrożone na początku marca.

Ochnik nie stosuje strategii cross-channel. Każdy kanał prowadzi własną, oddzielną sprzedaż. Nie ma możliwości zakupu w sklepie internetowym i odbioru w salonie. Mimo to program lojalnościowy Klub Klienta Ochnik obowiązuje w całej detalicznej sieci sprzedaży. Klienci zapisani do Klubu m.in. mają możliwość skorzystania z rabatów i udziału w dedykowanych im akcjach promocyjnych. Na bieżąco informowani są o atrakcyjnych ofertach, nowościach, wyprzedażach. Oferta sklepu internetowego to kompilacja dwóch rodzajów sprzedaży detalicznej – salonu regularnego i outletu. Sklep ma w ofercie największą liczbę produktów dostępnych w sprzedaży detalicznej.

Sklep jest oparty na gotowym oprogramowaniu firmy Sote. Wdrożeniem, modyfikacjami i zarządzaniem zajmuje się Monika Jedlińska.

Firma ma aktywny profil na Facebooku, prowadzony we własnym zakresie. „Posiadamy ponad 10 tys. fanów. Fanpage jest aktualizowany na bieżąco, codziennie są na nim zamieszczane newsy. Okolicznościowo organizowane są akcje promocyjne oraz konkursy.” – informuje Monika Jedlińska.

Magazyn sklepu zlokalizowany jest w centrum logistycznym firmy, przy magazynie głównym. Zamówienia są dostarczane do klienta w ciągu jednego dnia roboczego od złożenia zamówienia. Przesyłki dostarcza firma kurierska GLS lub K-EX (firmę wybiera indywidualnie klient).