mbank
mbank

Dziś w czasie Shopping Center Forum 2014 Winter Edition odbędzie się prezentacja poświęcona nowej platformie firmy mBank. SCF odbywa się w warszawskim hotelu Hilton.

Prezentacja mBank będzie dotyczyć nowego produktu o nazwie mOkazje, a poprowadzą ją Aleksandra Buczkowska, dyrektor Departamentu Optymalizacji Procesów Sprzedaży w mBanku, oraz Marek Seralis, wicedyrektor ds. programu mOkazje.

Specjaliści mBanku powiedzą uczestnikom Forum, jak efektywnie zwiększyć ruch w sklepie, nie wydając przy tym fortuny na marketing. W czasie prezentacji będzie można uzyskać informacje, jak szybko i skutecznie dotrzeć do grupy klientów, która spowoduje wzrost ruchu w sklepach, jak dzięki wykorzystaniu współpracy z mBankiem skutecznie konwertować ruch na sprzedaż czy poznać nowe oblicze marketingu dla sieci fizycznych – czyli model efektywnościowy (pay per sale).

mBank przedstawi przykłady zrealizowanych kampanii, a specjaliści wyjaśnią, jakich efektów można się spodziewać. W czasie SCF odbędzie się prezentacja działania platformy na żywo.

Początek prezentacji mBank przewidziany jest na godzinę 11.30 i potrwa ona do godz. 12.15. mBank jest partnerem merytorycznym SCF 2014.

Jak twierdzą przedstawiciele mBanku, czas tradycyjnych programów lojalnościowych czy programów rabatowych oferowanych do kart płatniczych mija. mBank przygotował specjalny produkt, który zachęca klientów do zakupów w nowatorski sposób – platformę marketingu transakcyjnego mOkazje.