Amerykańska sieć supermarketów Sears uruchomiła darmową usługę odbioru zamówienia w samochodzie. Umożliwia ona klientom zamówienie produktu online i odebranie go ze sklepu bez konieczności wychodzenia z samochodu.

Usługa In-Vehicle Pickup,  wspomagana przez aplikację mobilną, polega na tym, że klient czeka w specjalnie wyznaczonym miejscu na pracownika sklepu, który włoży zamówione produkty do samochodu – informuje Stella Service. Maksymalny czas oczekiwania ma nie przekraczać pięciu minut. Jeśli czas oczekiwania się przedłuży, klient otrzyma kupon o wartości pięciu dolarów na następne zakupy.

„Klienci online, którzy skorzystają z In-Vehicle Pickup proszeni są przy finalizowaniu transakcji o dostarczenie opisu samochodu, np. „czerwony Chevrolet”. Następnie proszeni są o załadowanie aplikacji mobilnej, niezbędnej do odebrania zakupów. Gdy przyjedzie do sklepu, klient naciska przycisk w aplikacji mobilnej, żeby powiadomić że jest już na miejscu. Od tej pory zaczyna się odliczanie pięciu minut.” – czytamy w artykule.

Klienci będą mogli również umożliwić odebranie zakupów w swoim imieniu innym osobom. W tym celu muszą po prostu zaznaczyć okienko „ktoś inny odbierze zamówienie” podczas dokonywania płatności oraz podać imię i adres e-mail osoby, która odbierze towar.

sears

Sprzedawca wysyła wtedy e-mail, który należy pokazać przy identyfikacji. Jak informuje Sears, niektóre produkty takie jak biżuteria, czy zegarki, mogą być odbierane wyłącznie osobiście.

Sears to sieć supermarketów sprzedających wielokanałowo. Posiada prawie 2.500 sklepów stacjonarnych w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.