H&M: dynamiczna ekspansja w 2014

Sklep H&M

Sklep H&M

Firma H&M planuje otworzyć kolejne kilkaset sklepów na całym świecie. Jak wynika z ostatniego raportu firmy, w 2014 roku zamierza ona zwiększyć liczbę salonów stacjonarnych na poziomie 10–15 proc. Nowe lokalizacje dla sklepów H&M są wybierane bardzo starannie, by zapewnić firmie dochodowość.

Przez cały rok 2014 firma planuje otworzyć około 375 sklepów. Przede wszystkim grupa chce skupić się na otwarciach w Chinach i Ameryce. Wciąż jednak widzi duży potencjał do rozwoju w Rosji, Niemczech, we Włoszech oraz w Polsce, gdzie także zostaną otwarte kolejne salony H&M.

Jak podaje firma, w 2014 roku zostaną otwarte pierwsze sklepy w Australii i na Filipinach. Pierwszy salon w Australii będzie zlokalizowany w Melbourne i zostanie otwarty w pierwszym półroczu 2014 roku. Z kolei pierwszy salon na Filipinach znajdzie się w Manili, a jego otwarcie zaplanowano na jesień tego roku. H&M przewiduje, że pierwsze sklepy w Afryce Południowej zostaną otwarte w 2015 roku.

Grupa poza rozwojem swojej flagowej marki planuje także otwarcia sklepów innych swoich brandów – COS, Monki, Weekday, Cheap Monday i & Other Stories. Firma planuje też kolejne otwarcia H&M Home w 15 kolejnych krajach w 2014. Marka H&M Home zadebiutowała w Polsce w 2013 roku. W 2014 roku firma chce także przekonać klientów do kupowania odzieży sportowej sieci H&M – nowszej linii ubrań wprowadzonej w styczniu do sklepów H&M.

Firma w ostatnim roku obrotowym otworzyła 356 nowych sklepów na całym świecie, tworząc tym samym 12 tys. nowych miejsc pracy. Łącznie na zakończenie 2013 roku w firmie pracowało ponad 116 tys. osób.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016